באנו לעזור

שימו לב: אתם מסננים את הפסטה שלכם לא נכון - כך תתקנו זאת

בסרטון שעלה לרשת החברתית "טיקטוק" וסחף אחריו המונים, משתמשת יצירתית מדגימה את "טריק חייה", לדבריה, שבאמצעותו היא מסננת פסטה בצורה לא שגרתית (אוכל, באנו לעזור)

כיכר אוכל | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

הרשת החברתית "טיקטוק" ניפקה לעולם לא מעט פנינים שסחפו אחריהן המוני גולשים. אחת מהן היתה קילוף ביצה קשה במינימום לכלוך ומאמץ והפעם, בסרטון שהעלתה משתמשת בשם athomewithshannon@, היא מדגימה את "טריק חייה", לדבריה, שבאמצעותו היא מסננת את הפסטה שלה בצורה לא שגרתית.

בהרתחת אטריות, אנו בדרך כלל מניחים מסננת מוכנה בכיור הריק שלנו ואז מעבירים את סיר הפסטה היישר למסננת, מהכיריים. לאחר מכן, משיבים את הפסטה בחזרה לסיר ומוסיפים פנימה רוטב.

אבל הטיפ הזה מבית "טיקטוק" גורס שעליכם להניח את המסננת ישירות על סיר הפסטה הרותח ואז להחזיק אותו בקצוותיו ולנקז את המים לכיור. למה? מכיוון שהפסטה לעולם לא עוזבת את הסיר, אתם מדלגים על שלב שלם. (בכל זאת, זמן הוא כסף.)

ברור שהיינו צריכים לבדוק את השיטה. אז הכנו סיר גדול של מים מלוחים ובישלנו קצת פטוצ'יני. כשהפסטה הייתה במצב אל דנטה, דחסנו את המסננת העתיקה שלנו לסיר כמיטב יכולתנו ואז אצנו לכיור כדי להיפטר במהירות מהנוזלים.

הנה העניין: השיטה עובדת! אתם למעשה נמנעים מהשלב הנוסף של העברת הפסטה המבושלת מהמסננת חזרה לסיר. עם זאת, עליכם להקפיד מאד לא להיכוות בידיים, בעת שאתם שופכים את המים הרותחים לכיור. ולמרבה הצער, הידיות אינן מהוות הגנה מספקת, מכיוון שהן פשוט סופגות שוב את המים הרותחים. זו אולי דעה פרועה, אבל אנחנו מעדיפים ללכת עוד קצת בכדי להחזיר את הפסטה לסיר, מאשר לסבול מכוויות בדרגה שלוש.

האם היינו מכנים את שיטת הסינון של "טיקטוק" כמוצלחת? בטח, אם אתם אוהבים לחיות על הקצה. אבל אם להיות כנים לגמרי, אנחנו נהנים מאותה פסטה מהבילה, כמו גם האצבעות שלנו... אז בכל זאת אנחנו נצמד לשיטה הישנה שלנו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר