אסון בשבת

הרוגים בהתרסקות מסוק סמוך לעפולה: 'המסוק עלה באש'

כוחות הצלה הוזעקו בצהריים לזירת התרסקות מסוק בסמוך לעיר עפולה. שני טייסים בשנות ה-60 לחייהם נהרגו במקום. המסוק מדגם רובינסון R44 התרסק בשטח פתוח. נפתחה חקירה (אקטואלי)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זירת ההתרסקות (צילום: דוברות המשטרה)

כוחות הצלה הוזעקו בצהריים (שבת) לזירת התרסקות מסוק בסמוך לעיר עפולה. שני טייסים בשנות ה-60 לחייהם נהרגו במקום. המסוק מדגם רובינסון R44 התרסק בשטח פתוח. חוקרי מנהל התעופה הגיעו למקום לאסוף את שברי המסוק כדי ללמוד על נסיבות ההתרסקות

קצין אג"מ במשטרת עפולה, רב-פקד סלבה בונצ'וק, עדכן כי: "בסביבות השעה 13:00 בצהריים התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל על שמיעת פיצוץ ואש בשדות הסמוכים לכפר יחזקאל. יצאו צוותים שלנו למקום, ראינו מסוק שעולה באש. השוטרים השתמשו במטפים שנמצאים בניידת והבחינו בשני גברים מוטלים בסמוך למסוק. לצערנו בהגעת כוחות מד"א נקבע מותם, מדובר בזירה קשה מאוד של התרסקות של מטוס שעלה באש".

יוסי ניימרק וספיר בוכובזה, אנשי מד"א שהגיעו לזירה, סיפרו: "בדרך לאירוע חברנו לניידת משטרה שהובילה אותנו לעומק השטח החקלאי. ראינו מרחוק את העשן, וכשהתקרבנו למקום ההתרסקות ראינו את המסוק שעלה באש".

המסוק האזרחי התרסק בין סולם לכפר יחזקאל, בשטח פתוח צפונית לכביש 71. כאמור, מותם של שני הטייסים נקבע במקום.

מהמשטרה נמסר כי "גופות הועברו למכון לרפואה משפטית לצורך זיהוי. מחקירה ראשונית עולה כי ככל הנראה ההרוגים הם תושבי מרכז הארץ בשנות ה-60. שוטרי משטרת ישראל יחד עם חוקרי תאונות אויריות חוקרים את נסיבות התאונה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר