המודלים חלוקים

מתי ירד השלג בירושלים, וכמה ס"מ ייערמו?

שלג צפוי לרדת השבוע בפסגות הרי המרכז וירושלים, אבל מתי יתחיל השלג, זה כבר תלוי לפי המודלים השונים בהם חוזים את מזג האוויר הצפוי לימים הקרובים • וגם: כמה שלג יירד? (בארץ)

(צילום: Mendy Hechtman/FLASH90)

אם בשבוע שעבר עדיין לא היה ברור אם יירד שלג בירושלים, ככל שחולפים הימים התמונה הולכת ומתבררת, או הולכת ומתעננת. הירושלמים יקומו השבוע לבוקר לבן. מתי? זה כבר תלוי במודלים השונים.

לפי השירות המטאורולוגי הישראלי, החל מלפנות בוקר של יום רביעי, בהרי הצפון ובפסגות הגבוהות של הרי המרכז ייתכן שלג.

ביום רביעי, יירד שלג בהרי הצפון. משעות אחה"צ, בפסגות הרי המרכז ירד שלג. ביום חמישי, רק בפסגות הגבוהות של הרי הצפון עדיין ייתכן שלג.

לפי המודל האמריקני, מזג האוויר הסוער יחל כבר ביום שלישי בצהריים, וביום רביעי, כבר בשעות הערב יראו הירושלמים את הפתיתים הלבנים המתעופפים באוויר.

באתר ירושמיים מעדכנים כי ביום שלישי במהלך הלילה, לאחר חצות, יתכן שלג באוויר. ביום רביעי עד אחר-הצהריים עננים חולפים קצרים עם ברד או שלג באוויר.

עיקר השלג צפוי לרדת ביום רביעי בלילה לפי אתר ירושמיים, העוקב אחרי התחזית בעיר הבירה. ביום חמישי בבוקר, עדיין ייתכן שלג מעורב בגשם.

האם השלג ייערם? ככל הנראה התשובה חיובית, אך רק לגובה נמוך של 2-3 סנטימטרים. בשל העובדה שמדובר במערכה קצרה, כנראה השלג לא ייערם לגובה מספיק לבובות שלג או לחסימת כבישים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר