ליהודים היה חיסון

בת ים מציעה: חיסון תמורת מגילה מודפסת

אם חשבתם שטשולנט או פיצה זה השיא, האחות השכנה של בני ברק מנצלת את החג הקרב וקוראת לתושביה הדתיים להתחסן כעת • מתחם החיסונים יהיה בבניין המועצה (בארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

ההצלחה המסחררת של ליל שישי שעבר בניסיון לחסן את תושבי בני ברק הובילה ערים רבות לפנות לכיוונים חדשים: תל אביב הבטיחה חומוס וכנאפה, ועכשיו בת ים מנסה להשתמש במרדכי ואסתר כדי שתושביה הדתיים יפשילו שרוולים.

בשיתוף פעולה בין העירייה למועצה הדתית, ובתמיכת רבני העיר, בשבוע הקרוב יוסב חלק מבניין המועצה למתחם חיסונים מתואם לגברים ונשים, ללא תור וללא הפניה.

כדי לשכנע את המתלבטים, מבטיחים בעירייה שי לכל מתחסן: מגילת אסתר מודפסת, כדי שבשנה הבאה נוכל לחגוג את פורים כמו שצריך באמת.

ראש העיר, צביקה ברוט, מסר: "אנו נמצאים בעיצומו של מאבק כלל ארצי ועירוני בנגיף ועלינו לעשות כל שביכולתנו לעלות את אחוז המתחסנים באוכלוסייה. אני מברך את תמיכת רבני העיר וקורא לציבור כולו: בואו להתחסן. זו הדרך לנצח את המגפה ולחזור לשגרת החיים. עיריית בת-ים תמשיך להוביל וליזום מהלכים לעידוד מתן החיסונים, בשקיפות ודיאלוג מול כל מגוון האוכלוסיות בעיר".

בני אלחרר, יו"ר המועצה הדתית בעיר, הוסיף: "המועצה הדתית עושה כל מה שניתן כדי שנחזור לשגרה, לחיים ולבתי הכנסת במהרה בבריאות איתנה. תודה לראש העיר על המאמצים והפעולות הרבות לעידוד החיסונים בקהילה הדתית-חרדית ולרבני העיר על התמיכה הרחבה מקיר לקיר המחזקת את הציבור הבת-ימי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר