"נשיג רוב של 61"

נתניהו, סער ובן גביר: ח"כ ניר ברקת בריאיון באולפן 'כיכר השבת'

הביטחון שהימין ישיג רוב של 61; החיבור בין בן גביר לסמוטריץ' בתיווך נתניהו; שיחות רה"מ עם גדולי ישראל; הביקורת של סער והשלג הירושלמי • ח"כ ניר ברקת בריאיון לישי כהן (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ. מפיק: איציק אוחנה)

ראש עיריית ירושלים לשעבר, ח"כ ניר ברקת (הליכוד), התארח באולפן 'כיכר השבת' והתייחס ליחסים בין הציבור החרדי לראש הממשלה, בנימין נתניהו, וגיבה את השיחות של רה"מ עם בתי גדולי ישראל בימי הקורונה.

בריאיון הסביר ברקת מדוע ראש הממשלה לחץ על איתמר בן גביר לחבור לבצלאל סמוטריץ' אך מאידך אינו מתכוון למנותו לשר בממשלתו. כמו כן, תקף את הדרך שגדעון סער בחר כשהקים את 'תקווה חדשה', לאחר שלדבריו ידע שלא יצליח להתמודד על ראשות הליכוד ביום שאחרי נתניהו. צפו בריאיון המלא.

באשר לשיחות של נתניהו עם המנהיגים החרדים, אמר ברקת: "אני רוצה להזכיר לכולם -אנחנו שותפים, שותפים בחיים במדינת ישראל. ראשי המגזר החרדי, בין בפוליטי ובין ברוחני, אני רואה כבוד גדול ללכת ולדבר עם הרבנים. יצא לי, כראש עיריית ירושלים, ללכת ולדבר עם הרבנים, להידבר ולכבד אותם. הכבוד ההדדי מביא הישגים גדולים".

ברקת דחה את הביקורת על השיחות של תניהו עם בית מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי: "אני גאה בכך שהוא הולך לשם. חברים, זה בא מתוך כבוד ולא ממצוקה. זה בא מכבוד הדדי, אנחנו צריכים לדבר ולשמוע. גם המנהיגים הרוחניים רוצים לשמוע, הם שותפים שלנו, הם לא אויבים. זו שותפות שהולכת הרבה שנים אחורה ותלך הרבה שנים קדימה".

ברקת הדגיש: "המגזר החרדי אוהב את הילדים שלו לא פחות מהמגזר החילוני או הערבי. כולנו מבינים כשיש סכנת חיים - צריכים הלשים את הנושא הזה גבוה בסדר היום.

"יש הפרות בכל המגזרים וצריכים לבקר את ההפרות, במגזר החרדי ובמגזר הכללי. מותר וצריך לבקר. אני מכיר היטב את המגזר החרדי, יודע לבקר כשצריך וללמד סנגוריה כשצריך, אף אחד לא מושלם, אנחנו צריכים לפעול ביחד", הוסיף.

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר