ממשיך לאיים

נסראללה: "העורף הישראלי יראה דברים שלא ראה"

"אם נידרדר למלחמה, העורף הישראלי יראה דברים שלא ראה מקום המדינה", אומר מזכ"ל ארגון הטרור הלבנוני, שהפיץ עלילת דם משונה: "ישראל הורגת יהודים בתפוצות" (בעולם)

(צילום: מסך)

חסן נסראללה, מזכ"ל ארגון הטרור חיזבאללה, נשא דברים הערב (שלישי) וכרגיל, שב ואיים על ישראל, בצל סיום תרגיל חיל האוויר הנרחב, 'ורד הגליל', שדימה מערכה נרחבת בלבנון. לדבריו, אם תפרוץ מלחמה, "העורף הישראלי יראה דברים שלא ראה מאז קום ישראל".

נסראללה התייחס גם לנאומו של הרמטכ"ל אביב כוכבי, שהזהיר את תושבי לבנון שבבתיהם נמצא נשק, ואמר כי "הרמטכ"ל הישראלי אמר שצה"ל תוקף רק יעדים צבאיים - אך אם יהיה נשק במטרות אזרחיות הם יתקפו את המטרות האלה".

"אין בעיה, תעשה מה שאתה רוצה", אמר נסראללה, "אנחנו גם נעשה מה שאנחנו רוצים. אם תכפו עלינו מלחמה, אנחנו נילחם. אם תתקפו ערים, נתקוף ערים. אם תתקפו כפרים, נתקוף התנחלויות".

תרגיל חיל האוויר "ורד הגליל" (צילום: דובר צה"ל)

מזכ"ל ארגון הטרור הוסיף, "אני רוצה להזכיר לכוכבי שגם בישראל יש מטרות צבאיות בערים", ובהמשך אף ניסה להצדיק פגיעה באזרחים ישראלים.

לדבריו, "בישראל כל האזרחים חיילים, הם עושים מילואים. גם אחרי השחרור הם משרתים בצבא חודש אחד בשנה, ו-11 חודש לא. לכן כל הישראלים חיילים".

בהמשך דבריו הפיץ עלילת דם משונה כאשר אמר כי "ישראל הורגת את היהודים בעצמה כדי לשרת את המיזם שלה. הם הרגו יהודים רבים במדינות שונות בגלל שסירבו לעלות לארץ ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר