נבעטו החוצה?

סופית: הארי ומייגן יצאו ממשפחת המלוכה

בית המלוכה הבריטי הוציא הודעה כי זוג הדוכסים - הארי ומייגן, לא יישארו קשורים לבית המלוכה וזאת בשל העבודה שהחליטו לעזוב - לפני יותר משנה; 'עדיין יישארו אהובים, נמסר (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
הדוכסים - הארי ומייגן (צילום: שאטרסטוק)

לפני יותר משנה, הכריזו הנסיך הארי ורעייתו מייגן מרקל, כי הם החליטו לא להזדקק למחויבות המלכותית. הם פרשו מבית המלוכה הבריטי והקימו עסק עצמאי בקנדה, כעת ההתפטרות שלהם נכנסה לתוקף והם לא יהיו חלק רשמי מהמלוכה הבריטית.

הזוג המלכותי לשעבר לא החליט בעצמו על הפרישה, שכן, הם הודיעו על פרישה זמנית בלבד - מעין תקופת ניסיון, ולכן ההודעה של בית המלוכה מעט הפתיעה את הזוג.

בהודעה מטעם בית המלוכה נאמר: "הדוכסים מסאסקס לא ימשיכו באחריות ובחובות הכרוכים בחיי שירות ציבורי, בהתרחקות מעבודת משפחת המלוכה אין אפשרות להמשיך באחריות ובחובות הנלוות לחיים של שירות ציבורי".

לסיום ההודעה נאמר: "כי על אף הצער שבני המשפחה המלכותית חשים, בני הזוג הפורשים עדיין נשארים בני משפחה אהובים מאוד".

למעשה המשמעות היא שלילת תארים מסוימים מבני הזוג ביניהם תארי הכבוד הצבאיים של הנסיך הארי וחסויות מלכותיות, שיופצו מחדש לחברים העובדים במשפחה המלכותית.

בני הזוג כנראה נפגעו מההודעה של בית המלוכה, ודוברם של הדוכסים אמר: "כפי שמעידה עבודתם בשנה האחרונה, הדוכס והדוכסית מסאסקס נותרו מחויבים לחובתם ולשירותם בבריטניה ובעולם, והציעו את המשך תמיכתם בארגונים שהם ייצגו ללא קשר לתפקיד הרשמי, כולנו יכולים לחיות חיי שירות. שירות הוא אוניברסלי".

יצוין, כי נוסח ההודעה, "עדיין ישארו אהובים מאוד", נאמר לפני כשנה כאשר המלכה אליזבת ביקשה מהארי ומייגן להסיר כל אזכור של המילה "מלכותי" מאתרי האינטרנט ומחשבון האינסטגרם שלהם, אחריו עוקבים 11.2 מיליון משתמשים.

בין היתר, האיסור של המלכה היה גם לגבי המותג הפרטי שהקימו "Sussex Royal", במסגרתו תכננו לייצג ביגוד כדי לפרנס את עצמם עצמאית אחרי עזיבת הארמון.

מקור המקורב לבני הזוג מסר אז, כי "ההחלטה של המלכה היא בלתי נמנעת בהתחשב בנסיבות שהארי ומייגן עזבו את הממלכה, אבל זה היה שוק עבורם, בייחוד אחרי שהם השקיעו את כל מה שהיה להם במותג המלכותי".

"התכנית המקורית של הזוג, לפיה הם יעבדו כחצי משפחת מלוכה אף פעם לא תעבוד. המלכה הייתה ברורה לגמרי בנוגע לזה. יחד עם זאת, הזוג עדיין מאוד אהובים במשפחה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר