"שלושים יום קודם החג"

מכבי יוצאת במבצע היקפי וחסר תקדים לעידוד החיסונים

במבצע חסר תקדים בהיקפו שנערך ביוזמת מכבי שירותי בריאות ובפועלם של עשרות מתאמי קשרי הקהילה של מכבי, נתלו אלפי שלטים במרפסות הבתים בכל רחבי הארץ על מנת לעודד את החברים להתחסן כנגד הקורונה מתוך תקוה שנוכל לחוג ולהיסב בליל הסדר כל המשפחות בצוותא עם ההורים, הסבים ושאר בני המשפחה ולחזור לשגרת החיים (חיסון, מקודם)

השלטים ניתלו בסיוע עשרות מתאמי קשרי הקהילה של מכבי (צילום: יח"צ)

מכבי מובילה בכל החזיתות במאבק בנגיף ובאחוזי התחלואה בפעילות נרחבת והיקפית בכל המישורים כבר מתחילת הדרך ולאורך כל השנה האחרונה, עם מיזמים פורצי דרך, ניהול מבצע הבדיקות ולאחר מכן החיסונים בצורה מקצועית ויעילה בכל רחבי הארץ ובפעילות ממוקדת במרחבים השונים בסיועם של עשרות המתאמים ומנהלי המרחבים שפועלים ללא הרף למען החברים.

גם כעת, כקופת החולים הגדולה והמובילה עם אחוז המתחסנים הגבוה ביותר מבין כל הקופות, יצאה מכבי בפעילות על מנת לגרום לכמה שיותר חברים להתחסן ובכך להוריד את התחלואה ולחזור לשגרת החיים בהקדם.

מנהל השיווק למגזר החרדי במכבי ר' משה שלזינגר מציין: "לנגד עינינו עומדת המשימה להחזיר את החיים לשגרה, לחזור לימים טרם התפרצות נגיף הקורונה והדרך היחידה לכך היא להתחסן עכשיו 30 יום לפני חג הפסח. לצורך כך ערכנו את מבצע המרפסות. זו ההזדמנות להודות לשדרה הניהולית לעשרות מתאמי קשרי הקהילה של מכבי ולצוותים בסניפים על ההירתמות שלהם לסייע בהצלחת המבצע ולעלות את המודעות לבצע את חיסוני הקורונה כפי שהורו לנו גדולי ישראל שליט"א".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר