"תשלום למורים? עלי" • צפו

נתניהו: שנת הלימודים בגנים ובבתי"ס תוארך עד לסוף יולי

ראש הממשלה נתניהו יחד עם שר החינוך כינסו הערב מסיבת עיתונאים, בה התחייבו שהגנים ובתי הספר ימשיכו לפעול עד סוף יולי: "זה מה שמגיע לילדי ישראל", אמר ראש הממשלה • צפו (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נתניהו, הערב (צילום: מתוך הפייסבוק של נתניהו)

לקראת ישיבת הממשלה מחר (שני), בה צפויים להודיע על חזרה ללימודים גם של כיתות ז'-י', כינס הערב ראש הממשלה מסיבת עיתונאים יחד עם שר החינוך יואב גלנט במטה משרד החינוך בירושלים, בה הודיע כי הלימודים יוארכו עד לסוף חודש יולי.

"שר החינוך ואני מביאים מתווה עקרוני להארכת שנת הלימודים עד חודש יולי. אנחנו חייבים לתת לילדים את ההזדמנות את מה שהם החסירו. נדאג לזכויות המורים, נדאג לתשלום מלא עבורם, זה עליי. אני לוקח אחריות יחד עם שר החינוך ושר האוצר. זה מה שנדרש לילדי ישראל, זה מה שמגיע להם", אמר נתניהו.

בשלב זה עבר ראש הממשלה לדבר על החיסונים, "יש לנו תוכנית ארוכת טווח בנוגע לחינוך ולחיסונים. החיסונים לא יחזיקו מעמד לעד".

"12 מיליון החיסונים", הוסיף נתניהו, "מחסנים 6 מיליון ישראלים מעל גיל 16, אבל לתקופה מוגבלת, ואף אחד לא יודע מה משכה המדויק. בדרכון הירוק כתבנו חצי שנה, זה יכול להיות גם יותר. צריך להיערך לאפשרות שהיא פחות אופטימית".

"המשימה שלי", הסביר ראש הממשלה, "היא להביא עוד 36 מיליון חיסונים. יש שתי דרכים להשיג זאת. הקורונה היא דבר שצריך להתמודד לאורך זמן. צריך להביא עשרות מיליוני חיסונים וזו תחרות קשה. אני נחוש לשמור את ישראל בראש הרשימה".

השר יואב גלנט אמר אחרי דבריו של נתניהו: "הסגרים הממושכים יצרו פערים ואת הפערים האלה אנחנו מצווים לסגור. אין בית שלא דואג לילדים ושואל איך סוגרים את הפער של השנה האחרונה".

"המשימה שלי", הסביר שר החינוך: "לחודשים הקרובים ואני נחוש לעמוד בה. התוכנית תהיה בת ארבעה שלבים".

יו"ר

יו״ר ארגון המורים רן ארז אמר: "כפי שסוכם בין ארגון המורים לשר החינוך היום: בחינוך העל יסודי שנת הלימודים תסתיים כסדרה ב 20.6.21".

"במקומות שבהם יהיו פערים, ככל שיהיו, יוכלו מורים החפצים בכך להשלים את הפערים, תמורת שכר מלא. מורי העל יסודי מלמדים ולימדו לכל אורך משבר הקורונה ללא הפסקה, ורק מורים המעוניינים בכך יוכלו ללמד בכפוף להסכמתם, במהלך חודש יולי, בתשלום שכר מלא כמובן להשלמת פערים כאמור ככל שקיימים עד לכיתה יא. אין המדובר בחובה גורפת או בהארכה של שנת הלימודים".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר