תכל'ס, כמה זמן ביצים קשות מחזיקות?

בביצים רגילות, שאינן מבושלות, זה פשוט וקל. יש תאריך שמוטבע עליהן ונותן לנו את התשובה לשאלה: עד מתי נוכל ליהנות מהן. אבל מה הדין לגבי ביצים קשות? ובכן, חברים, זה תלוי באחסון (אוכל, באנו לעזור)

(צילום: שאטרסטוק)

כשמדובר בביצים רגילות, שאינן מבושלות, זה פשוט וקל. יש תאריך שמוטבע עליהן ונותן לנו את התשובה לשאלה: עד מתי נוכל ליהנות מהן. אבל מה הדין לגבי ביצים קשות? ובכן, חברים, זה תלוי איך אתם מאחסנים אותן. הנה כל מה שצריך לדעת על שמירת ביצים קשות טריות ובטוחות לאכילה:

כמה זמן מחזיקות ביצים קשות במקרר?

אם יש לכם כמה ביצים קשות באמתחת, המקרר הוא החבר הטוב ביותר שלכם, אומר ה-FDA: אותן ביצים מבושלות לחלוטין יישארו טריות במקרר שלכם במשך שבוע שלם - בתנאי שתאחסנו אותן מיד (כלומר, תוך שעתיים מעת הבישול). חשוב לדעת: אינכם צריכים לקלף אותן לפני הכנסתן למקרר. (למעשה, לא צריך לקלף ביצים קשות לפני הקירור, ללא קשר, שכן פעולה זו תקצר משמעותית את חייהן.) בשורה התחתונה: ביצים קשות יהיו בסדר גמור עד שבעה ימים, כאשר הן נשמרות בקירור.

כמה זמן מחזיקות ביצים קשות בטמפרטורת החדר?

חוק ברזל: מאכלים מבושלים אינם נחשבים בטוחים למאכל, אם הושארו בטמפרטורת החדר יותר משעתיים. ובכן, כלל זה תקף גם בגזרת הביצים הקשות.

כיצד לאחסן ביצים קשות

הדרך הטובה ביותר לאחסן ביצים קשות היא על ידי הנחתן, לא קלופות, בכלי אחסון אטום ואחסונן במקרר. קלי קלות.

איך נוכל לדעת אם ביצה קשה התקלקלה?

הדרך הטובה ביותר לדעת אם ביצה קשה אינה טובה יותר לשימוש, היא פשוט על ידי ביצוע ההנחיות שהוזכרו לעיל, כדי לדעת בעצם מתי היא לא. עם זאת, אם אתם עדיין מסתפקים אם הביצה הקשה שאתם רוצים להוסיף לסלט שלכם עדיין רעננה, ישנם כמה רמזים שיכולים לעזור לכם בנידון. הדבר הראשון שצריך לחשוש ממנו הוא ריח מוזר: אם לביצה יש ריח של ריקבון או גופרית. באופן דומה, אם אתם מבחינים בעת קילוף הביצה שיש לה מרקם או צבע מוזר, עדיף לכם לזרוק אותה ולהרתיח מים להכנת אחת חדשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר