'בקרוב, חיסון מתחת לגיל 16'

נתניהו, עם המתחסן ה-5 מיליון: בסוף אפריל נצא מהמגיפה

'בעזרת השם, בסדר פסח נשב ליד שולחן משפחתי גדול', הצהירו שר הבריאות וראש הממשלה, אחרי שהתחסן האזרח ה-5,000,000. 'עוד לא העלמנו את הקורונה, אך היא כבר תיכנס לפינה'. צפו (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
דבריו של ראש הממשלה (צילום: מתוך הפייסבוק הרשמי. תמונה: Miriam Alster/Flash90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין נפגשו היום (שני) עם המתחסן ה-5,000,000, והביעו אופטימיות באשר לסיכוי שישראל תצא מהקורונה בעוד כחודשיים.

"אנחנו עובדים על הבאת עוד עשרות מיליוני חיסונים". פתח נתניהו את דבריו. "תוך זמן קצר יהיה חיסון מאושר לילדים מתחת לגיל 16, ונשארו לנו גם כמיליון בוגרים מעל גיל 16 לחסן, וההערכה שלנו היא שעד סוף אפריל נגמור לחסן את כולם ונצא מהקורונה".

נתניהו הדגיש, בדבריו במתחם החיסונים בתל אביב, כי "עד אז, צריך לשמור על מסכות וריחוק חברתי, אבל אנחנו במגמת יציאה ברורה מהקורונה".

גם השר אדלשטיין אמר: "בעבר אמרתי שאני לא בטוח שנגיע ל-5 מיליון מתחסנים, וזו הזדמנות לומר כל הכבוד לאזרחי ישראל שרצו להתחסן. הם לא עשו טובה לאף אחד, אלא שמרו על הבריאות של כולנו".

החיסון ה-5 מיליון (ללא קרדיט)

"כעת, בזכות החיסונים אפשר לפתוח כמעט את הכל, ומי ייתן והדברים יימשכו כך. בעצם זה תלוי בנו, בכמה מאות אלפים, לא הרבה, שימשיכו להתחסן, ובשמירה על אותן ההנחיות שכולנו כבר מזמן מכירים", הוסיף שר הבריאות: "מסכה, שמירת מרחק, בלי התקהלות ורק לפי התו הירוק".

לדבריו, "אם כך ננהג, בסדר פסח נשב ליד שולחן משפחתי גדול. עוד לא העלמנו את הקורונה, אך היא כבר תיכנס לפינה ותחיה פה בשקט, ואנחנו נמשיך בחיים שלנו. הכל בזכות החיסונים, המתחסנים, הצוותים הרפואיים המצוינים שלנו - ובעזרת השם כך נמשיך הלאה".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר