בשורות טובות

0.68; מקדם ההדבקה ממשיך במגמת הירידה

על פי נתוני אמ"ן, מקדם ההדבקה ממשיך לרדת והוא עומד כיום על 0.68. גם מספר החולים קשה ממשיך במגמת הירידה, ונכון להיום (חמישי), ישנם 579 חולים במצב קשה (בארץ)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

לצד המשק שהולך ונפתח, מפרסם היום (חמישי) מרכז המידע והידע של אמ"ן כי מקדם ההדבקה ממשיך לרדת ועומד על 0.68. על פי מרכז המידע, מספר המתים עלה ל-6,062 ומספר חולי הקורונה במצב קשה עומד על 579.

אמ"ן מדגישים כי הירידה בנתוני התחלואה נובעת בעיקר מהתחסנות האוכלוסייה בחיסון 'פייזר'. מרכז המידע מציין כי אחוז החולים המוגדרים כ-'קבוצות סיכון' עומד כיום על 6% בלבד, זאת לעומת 17 אחוזים שהיו בגל הראשון. לצד התוצאות המשמחות, באמ"ן מציינים כי התחלואה גבוהה, ועדיין יש צורך להמשיך ולשמור על ההנחיות ולעטות מסיכות.

על פי הדו"ח, מחלימים שלא התחסנו נמצאים בסכנת הידבקות בנגיף הדרום-אפריקאי, הברזילאי, ואחרים. על פי ההמלצה, מחלימים יתחסנו במנה אחת של 'פייזר', שהוכחה כיעילה כנגד אותם וריאנטים.

על פי נתוני משרד הבריאות, ביממה האחרונה זוהו כ-1,496 בני אדם כחולים מאומתים חדשים. בסך הכל, כעת ישנם בארץ כ-24,003 חולים פעילים. אתמול בוצעו 78,854 בדיקות, ושיעור החיובייים עומד על 2%.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר