באולפן 'כיכר השבת'

השר אמיר אוחנה: "מנדלבליט פועל להפיל את נתניהו"

הביטחון שהימין ישיג רוב של 61; השותפות עם החרדים; העימות עם בנט; המועמדות של לפיד; המתקפה על היועמ"ש ויחסי חרדים ומשטרה • השר אמיר אוחנה בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ )

שלושה ימים למועד בחירות 2021, השר לביטחון פנים, אמיר אוחנה, התארח לריאיון מיוחד באולפן 'כיכר השבת' ודיבר על הביטחון שראש הממשלה, בנימין נתניהו, יצליח להשיג רוב של 61, הסקרים, העימות עם נפתלי בנט, היריבות עם יאיר לפיד, ההסתה של איווט ליברמן ויחסי חרדים ומשטרה. צפו בריאיון המלא.

"תשמע האיש הזה חי על שנאה", תקף השר אוחנה: "הפוליטיקאי הכושל הזה אילו היה צריך להגיע לאולפנים כדי לדבר על ההישגים שלו ב-20 שנה ומשהו שהוא בפוליטיקה, הייתה משתררת דממה באולפן. כי שום הוא לא עשה, שום דבר טוב הוא לא הביא לא לעם ישראל, לא למדינת ישראל כלום.

"הוא חי על שנאה זה האג'נדה שלו לא מדברים ככה אנשים. תאמין לי יש לי יריבים פוליטיים יש אנשים שנמצאים בסקאלה בקצה השני. אני לעולם לא אומר עליהם 'צריך לאסוף אותם במריצה ולזרוק למזבלה'. ככה לא מדברים על בני אדם, מי שמדבר ככה לא ראוי להיות רגע אחד בפוליטיקה הישראלית".

השר אמיר אוחנה בריאיון לישי כהן

ומה זה אומר על התקשורת שנותנת לזה לעבור ככה? שיושבים שני מראיינים שבמקום להעמיד אותו במקומו הם צוחקים

"בא לא נקרא לתת רמה הזאת תכנית ראיונות... אבל התקשורת הישראלית לדעתי מוטה ברוב גדול מאוד לשמאל או בכל אופן לכל דבר שהוא רק לא ביבי, רל"ב כידוע, בוודאי התכנית התת רמה הזו שדיברת עליה ולכן אני חושב שאמירות כאלה יכולות לעבור כשהן נאמרות נגד החרדים, אבל אף אחד לא יעלה על דעתו להעביר אותה ככה..

"המדינה הייתה בוערת, אילו הייתה נאמרת על אוכלוסיות אחרות. כמו על הערבים, האתיופים, או כל מגזר אחר. כל אוכלוסייה אחרת... החלף את המילה חרדים בכל אוכלוסייה אחרת וזה היה מרעיד את האדמה.

"אבל לצערי הרב בתקשורת הישראלית דבר כזה יכול לעבור ככה בשקט. אני פה באולפן הזה, ובכל מקום שאשאל, גם נשאלתי, בימים האחרונים כי התראיינתי בכמה מקומות. אני כמובן מגנה בכל לשון של גינוי את האמירה הבזויה הזאת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר