עם תו ירוק

בית הכנסת הגדול בירושלים ייפתח לתפילה

לאחר חודשים ארוכים של סגירה, בית הכנסת הגדול בירושלים חוזר לפעילות כמעט רגילה, ללא חובת הרשמה עד 50% מתפוסת בית הכנסת ועם אישור התחסנות בתוקף (בארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

הנהלת בית הכנסת הגדול בירושלים הודיעה הערב (חמישי) כי "בשל ההקלות עליהן הודיעה הממשלה יחולו ההוראות הבאות לעניין שביעי של פסח במקום אלו שפורסמו ערב החג, וזאת עד לשנויים של ההוראות, כל אחת ואחד מוזמנים כמובן לבוא לבית הכנסת עד שנמלא 50% ממקומות הישיבה הן בעזרת ישראל והן בעזרת הנשים".

בשבת שביעי של חג יעבור לפני התיבה החזן אברהם קירשנבאום בלווי מקהלת בית הכנסת הגדול בניצוחו של אלי יפה הן בליל שבת - ליל שביעי של חג והן בשבת בבקר - שביעי של חג.

מהנהלת בית הכנסת הגדול נמסר כי בניגוד לחג הראשון, אין צורך להרשם מראש, ואולם הרשמה מראש תבטיח למתפללים את מקומם בתפילה.

המקהלה בחזרות

יש לזכור להביא העתק מתעודת הזהות והעתק מהתו הירוק. באם קיבלתם חיסון כפול במדינה אחרת, נא הביאו את האישור הרשמי מטעם אותה מדינה בבואכם לבית הכנסת.

כפי שנקבע על ידי משרד הבריאות, ילדים שלא חוסנו, אנא הבטיחו כי בידם אישור על בדיקת קורונה בתוקף של עד 48 שעות מיום הבדיקה [הווי אומר מיום חמישי או יום שישי, ערב שביעי של חג] או אישור רפואי שחלו בקורונה וב״ה הבריאו.

בבית הכנסת הגדול מזכירים, לא לשכוח להצטייד במסכה. יש לכסות את הפנים במסכה בכל עת בו הינכם נמצאים בבניין בית הכנסת. "לצערינו ללא האשורים המנויים לעיל לא ניתן יהיה להכנס לבניין. כך נבטיח את שלום המתפללים ובריאותם", נמסר מהנהלת בית הכנסת הגדול.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר