אמונה טהורה • צפו

ההורים השכולים: "אין כעס על הנהג שדרס - גם הוא מסכן"

'צידוק הדין': הוריו של שילה סעד בן השלוש, שנהרג בתאונה בערב החג כאשר רץ לעבר זרועות אביו, הביעו רחמים על הנהג הפוגע. האם השכולה: "קיבלתי זכות לשאת נשמה של צדיק" • מרגש (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: אסף פוזיילוב, כתב 'כאן')

הוריו של שילה סעד ז"ל, הילד בן השלוש שנהרג בערב החג האחרון בתאונת דרכים ליד גן משחקים בישוב כפר מימון, משחזרים היום (ראשון) את השתלשלות האסון, ומדגישים: "אנחנו לא מחפשים אשמים".

ליאל סעד, האם השכולה, אמרה לכלי התקשורת: "אנחנו באמת מאמינים שנגמר הזמן שהוא היה צריך להיות פה. קיבלתי זכות לשאת נשמה של צדיק. אני מרגישה שהייתה זכות גדולה לגדל אותו שלוש שנים וחצי. הוא היה מתנה שאלוקים נתן לנו".

"רק אנחנו נשארנו עם הגעגוע והצער. הוא ילד שהביא הרבה שמחה ואהבה לנו ולאחים שלו. הוא שר בליל הסדר מה נשתנה עם האחים שלו", הוסיפה אמו של שילה ז"ל. "אנחנו לא מאשימים את הנהג. אני לא כועסת. חשבתי הלילה עליו ועל אשתו. הם מסכנים. נהרסו לו החיים. אני מאוד מקווה שיוכל לצאת מזה".

שילה ז"ל, הילד שנהרג (צילום משפחתי)

האם האבלה המשיכה וספדה לבנה: "הוא היה ילד מאוד שמח, ילד שהביא המון המון שמחה לבית, קראנו לו הדובי שלנו, הוא ילד כזה שכל אחד מהילדים עכשיו בא אלי בשקט ואומר לי: 'אבל אמא, שילה היה האח הכי קרוב אלי, שילה היה החבר הכי טוב שלי'. פתאום כל אחד אומר שאותו הוא הכי אוהב מכל האחים".

"באמת הוא היה ילד שהביא הרבה שמחה והרבה אהבה, היה ילד מאוד אוהב, מאוד מחבק. אמר: 'אמא, אני אוהב אותך, אמא את חמודה שלי'", נזכרה ליאל סעד בכאב עמוק, בשיחה עם אסף פוזיילוב, כתב 'כאן' בדרום.

אביו של שילה, לירון, שחזר את השתלשלות האסון: "ביום שישי הלכתי עם שני הילדים שלי להתפלל מנחה בבית הכנסת. נסענו למכולת של כפר מימון - אני תמיד קונה להם הפתעה אחרי שהם לומדים איתי, עשינו גם השלמות לחג - חזרנו לאוטו, כבר הנעתי לכיוון ואז שילה אמר לי שהוא רוצה גן שעשועים והוא התעקש על זה".

זירת האסון (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

"הוא הלך עם אביחי, באתי להזיז את האוטו לגן השעשועים ואז ראיתי אנשים רצים לכביש וראיתי את שילה על הכביש - ואז הגיעו רופאים לטפל בו. אנחנו לא מחפשים אשמים במקרה הזה", סיים האב השכול.

אמש, כפי שדווח ב'כיכר השבת', הובא הילד שילה סעד ז"ל למנוחת עולמים, בבית העלמין שבהר הזיתים. הלוויה הכואבת, שהחלה בשעה 22:30, הסתיימה כאשר רגבי העפר האחרונים כיסו את גופו של הילד בן השלוש.

צפו בדבריהם המרגשים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר