התרככות? צפו במסר

הרב שמואל אליהו למנסור עבאס: "כולנו בנים של אלוקים"

במסר מיוחד שהעביר בשיעורו, ליו"ר רע"מ, אמר הרב שמואל אליהו, מבכירי הרבנים בציונות הדתית: "הכל מתחיל ממה שאלוקים אמר. אם זה היסוד - יש על מה לדבר" • צפו (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
המסר המעניין של הרב אליהו (צילום: מתוך הערוץ הרשמי ביוטיוב)

בעקבות הנאום המפויס של יו"ר רע"מ חבר הכנסת מנסור עבאס, וכשברקע סירובה של 'הציונות הדתית' להקמת ממשלת ימין שתישען על אצבעות ח"כי מפלגה זו, מפרסם הרב שמואל אליהו, מבכירי הרבנים בציונות הדתית, מסר ישיר לפוליטיקאי האסלאמי.

רבה של צפת, שהתפרסם בעבר בהתנגדותו להשכרת דירות לערבים בעירו, פנה לח"כ עבאס ואמר: "הגיע הזמן להפסיק עם המלחמות. אפשר לריב פה עוד מאה שנה. אלוהים עושה את הדברים שלו. אתם רואים, עם ישראל הולך ומתחזק, הולך ומצליח. למה? כי הוא (אלוקים) אמר - ויהי".

לדברי הרב, בפנייתו ליו"ר רע"מ, "הכי חכם שנעצור רגע, נתבונן, נקבל על עצמנו לעשות מה שהוא אומר. אז, כולנו בנים שלו. גם אנחנו וגם אתם. הוא קובע. יהיו רצון שהקב"ה יתן לכולנו שכל לעבוד בחכמה ולהפסיק עם המלחמות".

ח"כ עבאס, בנאומו האחרון (צילום: דוד כהן, פלאש 90)

"אם אתם רוצים לדבר איתנו, הכול מתחיל ממה שאלוקים אמר. אם זה היסוד יש על מה לדבר, אם לא - חבל על הזמן", סייג הרב שמואל אליהו. "כולם יודעים איזו חכמה יש ביהדות, הרי כל העולם מתברך ממנה. אבל מי שילחם בנו, נלחם בקב"ה. ומי שנלחם בקב"ה אין לו שמץ של סיכוי".

הרב המוכר הוסיף: "אם אנחנו יחד, נבין שהוא מחליט ולא אנחנו, אז יש על מה לדבר. אם מישהו מאיתנו חושב שהוא יכול לנצח את הקב"ה, אז הוא טועה. זה כמו מגדל בבל. וזה מה שיקרה לכל מי שינסה לנצח אותו. אז אם אתם רוצים לדבר איתנו, תזכרו שהכל מתחיל ומסתיים במה שהוא אמר. אם זה היסוד, יש על מה לדבר".

צפו בדברים המרתקים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר