בעוד כחצי שנה

נתניהו הודיע: "נערכים למבצע חיסונים נוסף"

בעוד כחצי שנה ישראל תצא למבצע חיסונים נוסף, כך הודיע ראש הממשלה נתניהו והעריך שהוא יכלול גם את הילדים; הוא הסתייג שתמיד יכולה להיות הפתעה ע"י ווריאנט חדש (בארץ)

(קובי גדעון / לע"מ; צילום וידאו: רועי אברהם, סאונד: בן פרץ / לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (שלישי) הצהרה לתקשורת לנושא החיסונים וההיערכות להמשך המאבק בנגיף הקורונה ואמר כי בעוד כחצי שנה ייערך מבצע חיסונים נוסף והעריך שהוא יכלול גם את הילדים.

"אני מגיע לכאן מדיון עם שר הבריאות ואנשי מערכת הבריאות", פתח ראש הממשלה, "לאחר שסיכמתי עם ראשי פייזר ומודרנה על אספקה נוספת של 16 מיליון חיסונים נוספים לאזרחי ישראל".

"אנחנו נערכים למבצע חיסונים נוסף בעוד כשישה חודשים", אמר נתניהו, "אז תכינו את הכתפיים וגם את הילדים משום שלהערכתנו עד אז יהיו חיסונים מאושרים לילדים".

הוא הוסיף כי "תמיד יכולה להיות הפתעה על ידי ווריאנט חדש, ההודי או אחר. היציאה מהקורונה עד היום וההימנעות שלנו מהקורונה בהמשך היא מובטחת כל עוד אין הפתעה כזאת.

"אחת הדרכים למנוע את ההפתעות האלה היא לחזור ולהדק את המעטפת החיצונית שלנו. על זה קיימנו היום דיון די ממושך, על האפשרויות השונות שדיבר עליהן שר הבריאות שאנחנו דנים בהן ביחס גם ליחסי החוץ שלנו עם כמה וכמה מדינות. הגישה שלי ושל מערכת הבריאות היא שצריך להדק, כי אנחנו נמצאים במציאות שהיא עדיין לא ברורה לחלוטין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר