הדיור החרדי

רייסדור זכתה במכרזים לבנית 350 דירות בעפולה ובשדרות

זכתה בארבעה מתוך חמישה מתחמים בעפולה תמורת 45 מיליון שקלים • החברה צפויה להחזיק עד סוף השנה בכ-300 דירות להשכרה לטווח ארוך (נדל"ן, מקודם)

"תחום הדיור להשכרה ארוכת טווח הוא מנוע צמיחה מרכזי בחזון הדיור של החברה" (צילום: יח"צ)

חברת הבניה רייסדור בבעלותו של יזם הנדל"ן יקי רייסנר, מדווחת על זכיה בארבעה מתוך חמישה מגרשים במסלול מחיר מופחת, בשכונת "מורדות עפולה עילית" בעפולה. על ארבעת המגרשים עתידים להבנות 255 יחידות דיור. רייסדור זכתה במגרשים לאחר שהציעה מחיר של 5,212 שקל למ"ר, ותשלם עבור ארבעת המגרשים כ-45 מיליון שקל כולל הוצאות פיתוח.

זכייה זו מצטרפת לזכייה נוספת של רייסדור לפני כשבועיים במכרז לבניית 85 דירות בעיר שדרות במסגרת חברת "דירה להשכיר". 85 יחידות הדיור ששווקו ע"י רמ"י נחלקות ל-49 יחידות דיור שייועדו להשכרה ארוכת טווח, ועוד 36 יחידות דיור המיועדות לשוק החופשי. מחברת רייסדור נמסר כי היא מתכוונת להקים בסך הכול 85 יחידות דיור בפרויקט, וכי כולן צפויות להיות מוקצות למטרת שכירות. הפרויקט ממוקם בשכונת הכלניות – אחת השכונות החדשות שמוקמות בימים אלו בשדרות. השכונה, שנמצאת בצפון בעיר, תשתרע על כ-1,260 דונם ותציע 1,100 יחידות דיור חדשות.

החברה פעילה גם בתחום המשרדים. בימים אלו התקבלו היתרי הבנייה עבור מגדלי רייסדור הנמצאים לאורך פארק הירקון, ברחוב הלח"י בשטחה המוניציפלי של בני ברק. הפרויקט יכלול 700 חניות, 5,000 מ"ר מסחר ו-50,000 מ"ר משרדים. אכלוס הפרויקט בדצמבר 2025.

מרייסדור נמסר כי "תחום הדיור להשכרה ארוכת טווח הוא מנוע צמיחה מרכזי בחזון הדיור של החברה. מלבד הדירות להשכרה שיבנו בשדרות החברה בונה עוד כ-45 דירות להשכרה בבית שמש, ועוד כ-50 דירות כאלו בבני ברק. בסה"כ עד סוף השנה החברה תחזיק כ-300 דירות להשכרה לטווח ארוך"

"החברה מחזיקה כיום חמישה מרכזים מסחרים שכונתיים המהווים מרכזי מסחר שוקקים בלב הערים. עם בניית מגדלי רייסדור בבני ברק תחזיק החברה נדל"ן מניב בתחום המגורים, המשרדים, והמסחר גם יחד".

נציין עוד כי רייסדור מקדמת גם את התחום ההתחדשות העירונית שהפך לאחד ממנועי הצמיחה של ענף הנדל"ן. בימים האלה החלה החברה בקידום תב"ע להתחדשות עירונית במרכז הותיק של בית שמש. בתכנון, פינוי 140 יח"ד והקמת 1100 יח"ד חדשות, 4000 מ"ר מסחר, פארק אורבני עירוני ומבני ציבור.

חברת 'רייסדור', הקימה בשנים האחרונות פרויקטים בהיקפים של מאות מיליוני שקלים – שכונות מגורים הכוללות פיתוח סביבת מגורים יוקרתית ומפנקת ומרכזי מסחר ומשרדים, ביניהם ניתן למנות את שכונת 'מרום שיר' בגבול בני ברק – רמת גן, מרכז רייסדור באלעד, מרכז מסחרי רייסדור בבני ברק, song towers בגבעת שמואל, שיר בחריש ועוד.

המקצועיות הבלתי מתפשרת, השאפתנות, ההקפדה על איכות בסטנדרטים גבוהים, עד לפרטים הקטנים, כמו גם העמידה האדוקה בלוח הזמנים, היחס האישי והשירות הפרטני, הפכו את החברה למודל לחיקוי בענף ייזום הנדל"ן בישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר