אש בדרום

בוטלו הלימודים בדרום הארץ ובערים בגוש דן

לאחר לילה לא שקט, הוחלט על ביטול הלימודים היום בכל יישובי הדרום, וכן ביישובים מסויימים בגוש דן. "אנחנו לא מתפשרים בכל הקשור לביטחונם של התושבים" (אקטואליה)

(צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

אחרי התייעצויות הוכרז אתמול כי הלימודים ברחבי יישובי הדרום לא יתקיימו היום (שלישי). זאת לאחר לילה של שיגורי רקטות נרחבים מעזה.

גם ביישובים מסוימים באיזור גוש דן הוכרז על ביטול הלימודים היום. בערים ראשון לציון, בת ים, חולון, רחובות ונס ציונה הוחלט לאחר התייעצויות לבטל את הלימודים בערים. "אנחנו לא מתפשרים בכל הקשור לביטחונם של התושבים, הילדים וצוותי ההוראה שלנו" נכתב בהודעה מטעם העיריות.

נציין כי על פי הודעת פיקוד העורף, ברחבי 'גוש דן' ניתן לקיים לימודים מלאים, בתנאי שיהיה מרחב מוגן תקני בקרבת מוסד החינוך, להוציא את העיריות שהודיעו על ביטול הלימודים.

(פיקוד העורף)

אלו ההגבלות שהטיל פיקוד העורף בשל המצב הביטחוני:

עוטף עזה, מערב הנגב, מערב לכיש, לכיש, מרכז הנגב ודרום השפלה (במפה- יישובים כתומים) לא תותר התקהלות בשטח פתוח של מעל 10 אנשים, ובמבנה סגור מעל 100 אנשים, זאת בכפוף להנחיות הממשלה לתקופת הקורונה. בתי הספר בכל יישובי הדרום לעת עתה ייסגרו.

מקומות עבודה יוכלו להמשיך לפעול כרגיל, זאת בתנאי שקיים מרחב מוגן או מקלט תקני אליו ניתן להגיע בזמן סביר במקרה של צורך בהתגוננות.

באיזורי דן ושפלה (במפה- יישובים צהובים) יהיה ניתן לקיים לימודים כרגיל, זאת בתנאי שקיים באיזור המוסד החינוכי מקלט או מרחב מוגן תקני. זאת להוציא את הערים ראשון לציון, בת ים, חולון, רחובות ונס ציונה, שהחליטו שלא לקיים היום לימודים כלל.

בשטח פתוח ניתן להתקהל עד 30 איש, ובמבנה סגור עד 300, זאת בכפוף להנחיות הממשלה לתקופת הקורונה. מקומות עבודה יוכלו להמשיך לפעול כרגיל, זאת בתנאי שקיים מרחב מוגן או מקלט תקני אליו ניתן להגיע בזמן סביר במקרה של צורך בהתגוננות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר