התקיפות בעזה

תיעוד: צה"ל חיסל בכירי חמאס והפציץ מגדל נוסף

במספר סבבי תקיפות, חוסלו מפקדים בחמאס, בהם אחיו של בכיר הארגון מרואן עיסא, בעזרת מודיעין בזמן אמת שסיפק שב"כ. כמו כן, מגדל מגורים נוסף הופגז, אחרי 'הקש בגג' (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-א' בסיון תשפ"א | 12.05.21
(צילום: מתוך טוויטר)

במבצע משותף לצה"ל ולשב"כ, חוסלו בכירים במערך המודיעין של חמאס, בהם אחיו של מרואן עיסא, סגן ראש הזרוע הצבאית של ארגון הטרור.

מדובר בפעילי מערך המודיעין הצבאי של חמאס, בהם חסן קאוג'י, ראש מחלקת ביטחון במודיעין הצבאי של חמאס, וסגנו, וואיל עיסא, ראש מחלקת הריגול הנגדי בארגון, שהוא כאמור אחיו של רב המרצחים מרואן עיסא.

(מרואן עיסא)

הבכירים סוכלו, בפעולה של חיסול ממוקד שבוצעה באמצעות מטוסי קרב של חיל האוויר נגד מבנה בו הם שהו, כל זאת בעזרת המודיעין שהגיע בזמן אמת משירות הביטחון הכללי.

לאחר מכן, הותקפו בתיהם של מח"ט העיר עזה, באסם עיסא, מח"ט חאן יונס, ראפע סאלמה, וראש מערך המודיעין הצבאי של חמאס, מוחמד יאזורי - בתים ששימשו גם כתשתיות טרור.

התקיפות - ממבט על (צילום: דובר צה"ל)

כמו כן, צה"ל תקף רב קומות נוסף של חמאס, בו שכנו בין היתר מטות המודיעין והגדה של ארגון הטרור, בשכונת רמאל שבצפון רצועת עזה.

במבנה שכנו כאמור מטה המודיעין, מטה הגדה, כמו גם מחלקת ההסברה וחטיבת עזה של חמאס. "טרם התקיפה", הדגיש דובר צה"ל, "הוזהרו האזרחים ששהו בבניין, וניתן להם שהות מספקת להתפנות מהמבנה".

צפו בווידאו

הדמייה. כך היה נראה המגדל (דובר צה"ל)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר