פרעות תשפ"א

ליל שבת ביפו: ערבים בניסיון לינץ' ביהודי, הציתו רכבים והשליכו בקבוק תבערה

ליל שבת סוער בעיר יפו, הערבים החיים לצד היהודים בעיר, החלו בפוגרום שכלל, זריקת בקבוקי תבערה שפצעו קשה ילד בן 12, ניסיון ללינץ' ביהודי והצתת רכבים רבים בעיר (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
ניסיון הלינץ' ביפו (צילום: מצלמות אבטחה)

שבת סוערת עברה על יהודי יפו: ערבים תושבי יפו, ביצעו לינץ' ביהודי - יונתן מור, הציתו מספר רכבים - ביניהם של חברת הכנסת וכן שלחו בקבוק תבערה לבית - וילד נפצע אנוש.

בקבוק תבערה הושלך אמש (שישי), על בית של משפחה ערבית ביפו - ככל הנראה על ידי הערבים, כתוצאה מכך, ילד ערבי בן 12 נפצע באורח אנוש.

על פי הידוע עד כה, נזרקו מספר בקבוקי התבערה שכוונו לבית של משפחה יהודית, אך אחד הבקבוקים שכן פוצצו פגעו כאמור בביתה של משפחה ערבית.

במקביל, באזור אחר ביפו, מספר רעולי פנים ערביים תקפו את יונתן מור, המשמש כמנהל משמרת במסעדה ביפו, יונתן חזר מאוחר לביתו ונקלע למארב מתוכנן של מספר רעולי פנים.

ניסיון הלינץ' ביונתן מור (מצלמות אבטחה)

יונתן, סיפר ל'חדשות 12': "התקיפה הייתה בעת שחזרתי מהמשמרת במסעדה, אני קצת חבול ופצוע אבל המורל גבוה, אני מסיים משמרת במסעדה והולך בשדרות ירושלים. אני יפואי שמאמין בדו קיום אז הלכתי ללא פחד".

הצתת הרכבים ביפו - בליל שבת

במהלך הלילה - לקראת השעה 01:00, ערביי יפו שרפו רכבים רבים, באחד החניונים, היה אף את הרכב של חברת הכנסת אפרת רייטן ממפלגת העבודה, דיירי הבניין שהבחינו בהצתת רכביהם, התקשרו למשטרה ולמכבי האש, והצליחו לכבות את השריפה - לפני שהתפשטה לכיוון הבניינים הסמוכים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר