אוריאן בת ה-4

נפצעה קריטי מרקטה; בית החולים: "היא לקראת שחרור"

אוריאן בת ה-4, שנפגעה בשבוע שעבר באורח קריטי מרקטה שנפלה בחולון, החלה הבוקר לחייך ולשחק עם הצוותים הרפואיים, בית החולים מסר, כי היא לקראת שחרור (אקטואלי)

מישאל לוי | כיכר השבת |
אוריאן יחד עם דר ענת אנגל, מנהלת בית החולים וולפסון בטיול קצר (צילום: דוברות וולפסון)

ביום שלישי לפני שבוע, אוריאן בת ה-4, נפצעה באורח קריטי, מרסיסי רקטה אשר יורטה לעבר עיר מגוריה, חולון. היום (שלישי) בית החולים מדווח, כי היא לקראת שחרור.

אוריאן הגיעה למרכז הרפואי וולפסון כשהיא במצב קריטי, לאחר שרסיס חדר לעורק צווארי המוביל אל המוח. הצוות הרפואי נלחם על חייה, ולאחר ניתוח של ד"ר חגי דקל, היא החלה להתאושש.

בבית החולים מספרים: "הבוקר היא כבר מחייכת ומשחקת עם הצוותים שלנו, לקראת שחרור לביתה. זה הניצחון שלה ושל בית החולים".

ד"ר חגי דקל, מנהל המערך לניתוחי לב וחזה במבוגרים וילדים במרכז הרפואי וולפסון מסר: "קיבלנו ילדה שהיתה בסכנת חיים ועתיד לא ידוע. הצלחנו לאושש אותה ולהבריא אותה כך שהיא חזרה להיות ילדה רגילה ובריאה. אין יותר כיף מלראות אותה ככה עכשיו".

ד"ר ציון חורי, מנהל טיפול נמרץ ילדים במרכז הרפואי וולפסון: "מבחינה גופנית לא אמור להישאר זכר, אמור להסתדר כל מה שנחסם. עכשיו צריך לדאוג מהטראומה הזו, שתתגבר עליה גם".

ד"ר ענת אנגל, מנהלת המרכז הרפואי וולפסון מסרה: "כשאנחנו רואים אותה עכשיו רוקדת זה משמח מרגש וזו המשימה שלנו כאן. זה הניצחון שלנו, ביום יום ועכשיו במערכה הזו".

כזכור, בשבוע שעבר דווח ב'כיכר השבת', כי גליה לוי ובעלה, בני זוג חרדים, שנסעו אחרי הרכב של משפחת בן משה, נחלצו לעזרתם - גליה הורידה את כיסוי הראש שלה וחבשה את צווארה המדמם של הילדה אוריאן בת ה-3 שנפצעה כאמור קשה מאוד.

נפגעה מהטיל וניצלה בזכות כיסוי ראש (צילום: באדיבות 'וואלה')

"הייתי בדרך להורים והייתה אזעקה, ולקחתי את שני הילדים משני הכיוונים של האוטו", שחזרה האם ליאן בן משה בראיון לאתר 'וואלה', "גליה ובעלה הצדיקים ראו את המצוקה שלי ובאו ולקחו לי את הילדה. היינו מתחת לבניין וכולנו נפגענו. היא עצרה לבת שלי את הדם עם הכיסוי ראש, זה נס מעל הטבע. הילדה שלי הייתה הולכת".

האחות הוסיפה וסיפרה: "גליה הצילה לנו את הילדה. הצדיקה הזאת הורידה את כיסוי הראש שלה וקשרה לאחיינית שלי על הצוואר, וככה הדם הפסיק להתפרץ לה מהעורק הראשי. היא הרבנית של חולון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר