ה'מטרו', שלב ה'

תיעוד: 40 מטרות, 52 מטוסים, 120 חימושים

כך הותקפה רשת המנהרות התת-קרקעית של חמאס, ה'מטרו', וכן יעדי טרור נוספים ברצועת עזה, באמצעות מהלך משולב של כוחות צה"ל השונים • צפו בתיעוד ובהסבר (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילומים: דובר צה"ל)

בצה"ל מסכמים את הלילה האחרון (רביעי) בסיפוק, ומעדכנים כעת: מטוסי קרב וכלי טיס המשיכו בתקיפת 'מטרו' (מנהרות חמאס) שלב ה', במרחב חאן-יונס ורפיח שבדרום רצועת עזה.

במסגרת התקיפה שארכה 25 דקות, הותקפו כ-40 מטרות תת-קרקע של חמאס, באמצעות 52 מטוסי קרב תוך שימוש בכ-120 חימושים מדויקים.

כמו כן, צה"ל תקף באופן ממוקד גיאוגרפית, מספר מטרות של חמאס בשכונת חאן יונס ורפיח. התקיפות שילבו מספר מרכיבים, ביניהם מטרות תת-קרקע, מטרות פיקוד ושליטה ומוצבי חמאס. "מטרתה של התקיפה המשולבת", מסבירים בצבא, "הינה לפגוע באופן ממוקד וקשה באזור גיאוגרפי ספציפי".

הסבר - וצילום אילוסטרטיבי

בין המטרות של תקיפה זו, היו מחסן אמל"ח הממוקם במשרדי מטה ביטחון הפנים של חמאס בחאן יונס, תשתיות טרור שמוקמו בבתי מפקדים של הארגונים ומרכז פיקוד ושליטה של חמאס ברפיח.

בנוסף, הותקפו יעדים נוספים ברצועת עזה של ארגון הטג'יהאד האסלאמי, ביניהם חמ"ל רקטי, דירה מבצעית המשמשת את המערך הרקטי של הארגון וחמ"ל שנעשה בו שימוש לירי רקטי במהלך מבצע 'שומר החומות'.

"מטוסי קרב וכלי טיס תקפו גם מספר עמדות שיגור ירי רקטי על-קרקעיות ותת-קרקעיות של ארגוני הטרור, שכוונו לפגיעה במדינת ישראל ואזרחיה", הוסיפו בצה"ל.

צפו בתיעוד התקיפות

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר