גזען או צודק?

סמוטריץ': לא לתקן רמזורים בישובים ערביים

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', נסע היום סמוך לוואדי ערה והבחין ברמזורים ובתמרורי התנועה השבורים - כשצוותי נתיבי ישראל מתקנים אותם וקרא; "לא לתקן את הרמזורים" (בארץ)

אילוסטרציה (צילום: דוד כהן - פלאש 90)

התפרעויות ערביי ישראל: יו"ר הציונות הדתית חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' נסע היום בכבישי הצפון, ולטענתו, נדהם מהנזקים שחוללו הערבים.

בחשבון הטוויטר שלו כתב סמוטריץ': "אם אתם נוסעים עכשיו בוואדי ערה ורואים שערות עפות זה כי עברתי שם עכשיו ומרטתי את שערות ראשי. הרמזורים *בכל* הצמתים שם לא עובדים, הם שרופים, שבורים ונפולים, המרכזיות שרופות, נזקים של עשרות מיליוני שקלים. ולמרבה האבסורד צוותים של נתיבי ישראל מתקנים אותם עכשיו בכסף שלכם ושלי".

סמוטריץ' קרא לשרת הלבורה מירי רגב: "להורות לחברת נת"י לא לתקן את הרמזורים. אולי אם תושבי הישובים והכפרים שהשחיתו את הרמזורים יעמדו בשנים הקרובות שעות כל בוקר בפקקים ביציאה מהישוב הם ילמדו להעריך את ההשקעה של המדינה בהם ויפסיקו להשחית את התשתיות. לא יתכן שהם ישחיתו ואתם תשלמו".

בתגובה לדבריו, כתב לו העיתונאי אבי רבינא: "הייתי רוצה שכך יהיה גם באשר לרמזורים בבר אילן ובשכונת גאולה בירושלים. ונזכרתי שרוב התושבים שם משלמים גם כך מחיר כבר בגלל הקיצוניים, אז למה מגיע להם עונש נוסף?".

סמוטריץ' השיב לרבינא וכתב: "אתה צודק אבי. אבל אצל החרדים ברוך השם הרוב המוחלט מגנה את הוונדליזם (כמוך). אצל הערבים למרבה הצער הרוב המוחלט, בדגש על ההנהגה הרשמית שנבחרת פעם אחר פעם על ידי הציבור, ההנהגה תומכת בפורעים. וכך גם רוב הציבור הערבי שהשתתף שביתה ביום שלישי והביע הזדהות עם האויבים שלנו".

במקביל, עיתונאי חברת חדשות 13, כמו ברוכי קרא ואביעד גליקמן, כינו את סמוטריץ' גזען, בתגובה לדרישה שלו לא לתקן את הרמזורים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר