קידוש ה' • צפו

שליח החדשות הניח תפילין בעצרת התמיכה

שליח 'חדשות 12', אלעד שמחיוף, הניח תפילין בעצרת התמיכה בישראל בלונדון "יהודים הותקפו רק בגלל דתם. חשוב לחזק קשר בין הזהות הישראלית לזהות היהודית" אמר (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

קידוש השם! איש התקשורת אלעד שמחיוף שליח 'חדשות 12' לארצות אירופה הניח תפילין בעצרת תמיכה במדינת ישראל והיהודים שנערכה בלונדון לאור גל האנטישמיות נגד יהודים ברחבי העולם.

"אחרי שראינו שיהודים הותקפו רק בגלל דתם, חשוב לחזק קשר בין הזהות הישראלית לזהות היהודית, אומר שמחיוף בשיחה עם 'כיכר השבת'. "היה מאוד מרגש להיות שם אחרי שסיקרתי ברצף שתי הפגנות ענק נגד ישראל באווירה מאוד עוינת ולא נעימה".

הרב שניאור ויינברג, מי שמשמש כשליח חב"ד בשכונת נוטינג היל שבלונדון אומר בשיחה עם 'כיכר השבת': "כשליח חב״ד בשכונת נוטינג היל הסמוכה לשגרירות הישראלית שבה נערכה הפגנת התמיכה בישראל, החלטתי לבוא להפגנת התמיכה ביחד עם שכני לשליחות הרב מענדל קלמנסון עם הנשק שכפי שלימד אותנו הרבי מליובאוויטש הכי מועיל נגד שונאי ישראל - תפילין שעליהן נאמר: 'וראו כל עמי הארץ כי שם ה' נקרא עליך ויראו ממך'".

עוד סיפר הרב ויינברג כי "לשמחתי פגשתי שם את אלעד שמחיוף שהוא חבר הקהילה שלנו, הוא הגיע לסקר את ההפגנה כשליח חדשות 'ערוץ 12', ביקשתי ממנו להניח תפילין והחלטתי ״לראיין אותו״ ולשאול מדוע החליט להניח תפילין, את התשובה המרגשת לשאלתי אפשר לראות בסרטון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר