מסר לנסראללה וסינוואר

גנץ מאיים על נסראללה: "חלק בלבנון יהפוך לעיי חרבות"

שר הביטחון הגיב על נאום מזכ"ל חיזבאללה, והתריע אותו מפני פתיחה במערכה מול ישראל: "אם יהיה צורך – החשבון מוכן להגשה" • מסר הועבר גם ליחיא סינוואר בעזה: "מה שהיה אינו מה שיהיה" (ביטחוני)

ב. ניסני | כיכר השבת |
שר הביטחון, בני גנץ (צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)

שר הביטחון בני גנץ מעביר מסר ישיר לשני ראשי ארגוני הטרור הגדולים מצפון ומדרום לישראל, חיזבאללה וחמאס, ומתריע אותם מפני הסלמה נוספת מול ישראל, חמישה ימים לאחר תום מבצע "שומר החומות" ברצועה.

בנאום שנשא בטקס האזכרה לחללי מלחמת לבנון הראשונה, שהחלה ב-1982 ונמשכה עם קיום רצועת הביטחון עד 2000, התריע גנץ את חסן נסראללה, מזכ"ל חיזבאללה, בעקבות האיום ששיגר אמש לישראל, לפיו "כשהאתרים הקדושים עומדים בפני איומים רציניים, אין קווים אדומים".

"נאום השיעולים" של חסן נסראללה; תיעוד (צילום באדיבות חדשות הערב, כאן 11)

"אם מצפון תיפתח הרעה, לבנון תרעד וכפי שהוכחנו במבצע שומר החומות - הבתים שבהם מוסלקים מצבורי הנשק ומחוללי הטרור, יהפכו לעיי חורבות. בנק המטרות של לבנון גדול ומשמעותי מזה של עזה, והחשבון אם יהיה צורך, מוכן להגשה", הצהיר גנץ.

גם על יחיא סינוואר, מנהיג חמאס בעזה, איים שר הביטחון, בעקבות הופעותיו הפומביות מאז נכנסה לתוקפה הפסקת האש בלילה שבין חמישי לשישי: "בנוגע לעזה - מה שהיה אינו מה שיהיה. אנו שואפים שעזה תשקוט, תשוקם בסיוע העולם והרשות הפלסטינית מבין ההריסות, בתנאי שהבנים ישובו הביתה, וכולם ייהנו מפירות הצמיחה. אבל אם בחמאס יבחרו למנוע מתושבי עזה את השיקום ולפגוע באזרחי ישראל - נפעל עד שנגיע לשקט שישרת את כולם. אין דרך אחרת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר