"השותפות תמשיך לגדול"

ביידן ופוטין מברכים את הנשיא הנבחר יצחק הרצוג

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בירך את נשיא המדינה הנבחר הרצוג: "הוכיח את מחויבותו הבלתי מעורערת לחיזוק ביטחונה של ישראל" • נשיא רוסיה ולדמיר פוטין: "מקווה שעבודתך תתרום לפיתוח נוסף של שיתוף פעולה" (מדיני)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
פוטין וביידן (צילומים: Shutterstock)

נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, בירך הלילה (חמישי) את נשיא המדינה הנבחר, יצחק הרצוג, לרגל היבחרו לתפקיד: "שם תושבי ארצות הברית, אני מעביר את ברכתי החמה ליצחק הרצוג על בחירתו לתפקיד הנשיא ה -11 של מדינת ישראל".

ביידן הוסיף: "במהלך הקריירה שלו, הנשיא הנבחר הרצוג הוכיח את מחויבותו הבלתי מעורערת לחיזוק ביטחונה של ישראל, קידום הדיאלוג ובניית גשרים ברחבי הקהילה היהודית העולמית".

"אני בטוח שבתחת נשיאותו, השותפות בין ישראל לארצות הברית תמשיך לגדול ולהעמיק", הדגיש נשיא ארה"ב.

כשהנשיא הרצוג הציג את ההקדשה של מרן

ביידן ביקש לברך את הנשיא היוצא, ראובן ריבלין, ואמר: "אני גם רוצה להודות לנשיא המדינה ראובן ריבלין על שירותו רב השנים לעם ישראל. אני מצפה לקבל את פני הנשיא ריבלין בוושינגטון בשבועות הקרובים כדי לכבד את מסירותו לשותפות המתמשכת ואת הידידות ההדוקה בין שתי מדינותינו".

גם נשיא רוסיה, ולדמיר פוטין, בירך את הנשיא הרצוג. בהודעה מטעמו נמסר: "מזל טוב ליצחק הרצוג על בחירתו לנשיא ישראל.

"רוסיה וישראל נהנות מיחסי ידידות. אני מקווה שעבודתך כראש המדינה תתרום לפיתוח נוסף של שיתוף פעולה דו-צדדי רב-גוני ובונה, כולל אינטראקציה בעניינים בינלאומיים. אין ספק שזה עונה על האינטרסים הבסיסיים של עמנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר