אלפי עצורים

אחרי שבועיים: מבצע 'חוק וסדר' הסתיים

לאחר דיונים בסגל הבכיר של המשטרה, הודיע המפכ"ל קובי שבתאי על סיום מבצע 'חוק וסדר', לאחר שבועיים בהם נעצרו מעל אלפיים איש, והוגשו קרוב ל-200 כתבי אישום (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילומים: דוברות המשטרה)

מפכ"ל המשטרה רב ניצב קובי שבתאי, הודיע היום (חמישי) לאחר דיונים עם הסגל הבכיר במשטרה כי מבצע 'חוק וסדר' הגיע לסיומו.

המבצע נפתח לפני שבועיים בעקבות האירועים האלימים שהיו בערי ישראל ברחבי הארץ בחודש האחרון. במסגרת המבצע, אלפי שוטרים ולוחמי מג"ב פעלו כנגד חלק מהעבריינים והמעורבים שלקחו חלק בפרעות.

במהלך המבצע, נעצרו כ-2,142 בני אדם, מתוכם 614 עדיין במעצר, והוגשו 184 כתבי אישום, זאת במסגרת מבצע 'חוק וסדר' ובמסגרת מבצע 'שומר החומות'. במבצע נתפסו והוחרמו קרוב לאלף כלי נשק ופריטי אמל"ח אחרים.

משטרת ישראל מסרה כי "הבוקר, במסגרת דיון של סגל הפיקוד של משטרת ישראל הודיע מפכ״ל המשטרה, רנ"צ יעקב שבתאי על סיום מבצע 'חוק וסדר' שנערך בשבועיים האחרונים והנחה על חזרה לפעילות במתכונות מחוזות ויחידות המשטרה".

עוד מסרה המשטרה כי "ההליכים נגד אותם פורעים ימשכו ומשטרת ישראל תעשה כל שיידרש כדי למצות עמם את הדין ולהמשיך כל העת במאבק הנחוש והבלתי מתפשר נגד החזקה ושימוש באמצעי לחימה בניגוד לחוק, שמירה על הסדר הציבורי ותפיסת פורעים המפרים את הסדר, פוגעים בתשתיות ובאזרחים, הכל במטרה לשמור על שלום הציבור, ביטחונו ומרקם חייהם התקין של תושבי מדינת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר