בתגובה רשמית

השר יעקב ליצמן: "אין ממש בחשדות כנגד מוטי בבצ'יק"

שר הבינוי והשיכון, יעקב ליצמן, התייצב לימינו של עוזרו, מוטי בבצ'יק שנעצר היום בחשד לפרשת שחיתות ואמר כי הוא סמוך ובטוח שהחקירה תמצא את מוטי בבצ'יק חף מכל פשע (חדשות בארץ)

ליצמן ובבצ'יק, ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

שר הבינוי והשיכון, יעקב ליצמן, התייחס הערב (ראשון) באופן רשמי לפרשת השחיתות במסגרתה נעצר עוזרו, מוטי בבצ'יק ואמר כי הוא יודע שכל החשדות אין בהן ממש והן חסרות יסוד.

"כמי שמכיר מקרוב את עוזרי הנאמן מוטי בבצ׳יק ואת יושרו וחריצותו, אני יודע שכל החשדות שהוזכרו היום במסגרת החקירה, אין בהן ממש וחסרות יסוד. אני מציע לכולם להמתין קצת ולהיווכח שהכל נעשה כדין ועל פי הנוהל התקין. אני סמוך ובטוח שגם רשויות החוק הבודקות את הדברים תגענה בהקדם למסקנות אלו", מסר ליצמן.

כזכור, הוארך היום מעצרו של בבצי'ק. המשטרה ביקשה חמישה ימי מעצר נוספים, כמו גם לחשוד נוסף בפרשה, אך הוחלט על שלושה ימים. את מעצרו של מנחם גשייד, עוזרו לשעבר של ליצמן, האריך בית המשפט עד למחר, אז ישוחרר למעצר בית בן עשרה ימים, בהסכמת הצדדים, תוך הפקדת ערבות של 10,00 שקל.

עורך דינו של בבצ'יק (חיים גולדברג, כיכר השבת)

עוד עצורים בפרשה החדשה: גיא פלד, סמנכ"ל חברת פמי פרימיום, מנכ"ל החברה איציק חמו, וליעד גילהר, מנהל מחלקה בחברת תנובה.

על פי דיווח ב-ynet, המשטרה האזינה במשך תקופה ארוכה לחלק מהמעורבים, ואחד החשדות הם כי חברות ביקשו הטבות רגולטוריות, שיתכן וקשורות לרפורמת סימון המוצרים, בתמורה לתרומות שהועברו לעמותות הקשורות לעוזר השר.

במשטרה ציינו, כזכור, כי על פי החשד, בבצ'יק פעל לכאורה במספר הזדמנויות, ביחד עם המעורבים, "ממניעים של בצע כסף, לקידום ושימור אינטרסים של חברות מסחריות גדולות במשק, תוך ניצול מעמדו, ובניגוד מוחלט לאינטרס הציבורי".

אחרי החיפושים שביצעה המשטרה בבתיהם ומשרדיהם של החשודים - בהם מנהל חברה מתחום הרפואה ומנהל חברה נוסף מתחום השדלנות (Lobbying) - פשטו החוקרים גם על משרדי חברת תנובה ואספו מסמכים.

מדוברות המשטרה נמסר: "בהמשך לחקירה המתנהלת משעות הבוקר ביחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה), בלהב 433., הובאו ארבעת החשודים לבית המשפט, לדיון בבקשה להארכת מעצרם., ובית המשפט אימץ את הסכמת הצדדים בדבר הארכת מעצרם של המעורבים, איש איש על פי חלקו: מעצרם של שני חשודים הוארך עד יום שלישי ה-8.6, בשעה 20:00, ומעצרם של שני חשודים נוספים הוארך עד מחר, ה-7.6, בשעה 20:00. החקירה נמשכת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר