שכחו לסגור את המיקרופון • האזינו

נתניהו תקף את שטייניץ: "לא שמעתי אותך בהפגנות נגדי"

בסיעת הליכוד היום בכנסת, המיקרופונים נותרו פתוחים והיה ניתן לשמוע איך השרים מתלוננים על כך שלא תהיה פנסיה תקציבית, בנוסף, נתניהו תקף בחריפות את השר יובל שטייניץ • האזינו (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
מתוך הווידיאו (צילום: חדשות הערב כאן 11)

ראש הממשלה נתניהו נאם היום (ראשון) בפתח ישיבת הליכוד ותקף בחריפות את הממשלה העומדת לקום, שלראשונה אחרי 12 שנה לא תעמוד בראשותו.

לאחר דבריו של נתניהו, החלה ישיבת הסיעה של הליכוד, כאשר השרים וחברי הכנסת לא השגיחו במיקרופנים הפתוחים ודיברו בצורה משוחררת - כולל ראש הממשלה נתניהו, כתב 'כאן', מיכאל שמש, חשף הערב מה שהשרים אמרו - שלב אחר שלב.

בתחילה דיברו השרים וראש הממשלה על ההפגנות המתקיימות על ידי פעילי ימין, השר יובל שטייניץ, גינה את ההפגנה הללו וראש הממשלה תקף אותו.

נתניהו: "יובל, תפסיק להיתמם נו באמת".

שטייניץ: "אני לא מיתמם, וחבל שאתה לא מקשיב לי, אם היית מחכה לסוף דבריי אולי לא היית...".

נתניהו: "אני מחכה לסוף דבריך".

שטייניץ: "להפגנות מול הבתים צריך לעשות סוף, להפגנות".

נתניהו: "יש לי רק בקשה אחת ממך יובל, אני רוצה לשמוע את קולך. אני לא שמעתי אותך פעם אחת. פעם אחת לא שמעתי, אני מזמין אותך לבוא לקיסריה ואתה תשמע את ההפגנה במרחק של 15 מטר".

שטייניץ: "אלף פעמים שמעת אותי נגד ההפגנות הזוועתיות שהיו מול בלפור".

דבריו של נתניהו על שטייניץ (חדשות הערב, כאן 11)

לאחר מכן, שוחחו השרים על השבעת הממשלה הקרובה.

השרה רגב שאלה את לוין מתי הוא יודיע על ההשבעה. לוין ענה לה, "לא הודעתי", רגב שואלת: "אתה תודיע?", לוין משיב: "אני אודיע מחר, צריך להחליט מה טוב לנו".

רגב: "אבל עכשיו מה? רצו שזה יהיה יום רביעי".

לוין: "יכול להיות רביעי, יכול להיות חמישי, יכול להיות שני".

רגב: עד שני".

לוין: כן".

רגב: "יש לך בלעדיו?".

לוין: "מבחינת החוק, כן".

לאחר מכן עברו בכירי הליכוד לדבר על הפנסיות הצפויות להם, ראשון הדוברים היה השר אופיר אקוניס שאמר: "הכי יפה שאמרו לי 'יש לך פנסיה לכל החיים', עשרות אומרים לך את זה"

לוין: "אתם מכירים את הסיפור השערורייתי הזה? בזמן דן תיכון עשו עסקה וביטלו את הפנסיה התקציבית לכל מי שייבחר מכאן והלאה. התוצאה הייתה שאנשים קיבלו פנסיה תקציבית מוגדלת ומכרו את מי שבא אחריהם. אין לנו דמי הבראה, דברים הזויים, שלא נדבר על פערי השכר מול השופטים. להם יש שנתן שבתון. לשר אין פגרה בכלל, וגם לחברי הכנסת אנחנו יודעים שבפגרות אתה מסתובב כל היום".

צפו בוידיאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר