"לא להיכנע לטרור"

הקבינט למשטרה: תנו חלופה ל'ריקודגלים'

לאחר הודעת המשטרה על ביטול מצעד הדגלים שתוכנן ביום חמישי בירושלים, הקבינט המדיני ביטחוני יכונס היום עם המשטרה בכדי לדון בחלופות לקיום המצעד בירושלים (בארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
ריקוד הדגלים בשנים קודמות. ארכיון (צילום: דוברות המשטרה. תמונה: חיים גולדברג, כיכר השבת)

לחץ מצד מקבלי ההחלטות: מצעד הדגלים שתוכנן ליום חמישי הקרוב, בוטל על ידי המשטרה, אלא שהלחץ מצד ראש הממשלה ובכירים נוספים, כן לערוך את המצעד, יאלץ את המשטרה להציג חלופות מתאימות לקיים את המצעד.

ראש הממשלה נתניהו ושר לבט"פ אוחנה דנו אתמול בהחלטת הממשלה שלא לאשר את מצעד הדגלים, והורו למשטרה להכין חלופות מתאימות - בכדי שהצעדה תוכל להתקיים כמתוכנן ביום חמישי הקרוב, אלא שהיועמ"ש הורה כי מכיוון שמדובר בהחלטת דרג מדיני, יש לכנס את הקבינט המדיני ביטחוני, שעל פי החלטת ראש הממשלה - יוכנס היום.

ברקע התעקשותו של אוחנה כן לקיים את המצעד, עומדת ההבנה כי אסור להיכנע לתכתיבי ארגוני הטרור כמו החמאס, כמו כן, כבר אתמול הודיעו חברי כנסת מהימין, כי ינצלו את חסינותם ויקיימו את הצעדה כמתוכנן.

כזכור, במשטרה אמרו אתמול, כי במתווה הנוכחי ובתאריך שהוצג, האירוע אינו מאושר. במידה ויוחלט על ידי המארגנים לשנות את המתווה ו/או מועד הצעדה, הנושא ייבחן מחדש.

ברקע ההחלטה, עומדים איומי ארגוני הטרור. כך לדוגמה הודיע אתמול הג'יהאד האסלאמי, כי "אם מתנחלי הכיבוש החזירי, יניף את הדגלים שלו בירושלים ביום חמישי הקרוב, העוטף, אשקלון אשדוד יהיה תחת מתקפת טילים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר