תיעוד מיוחד

צמרת התקשורת החרדית התוועדה לרגל ג' בתמוז

בכירי התקשורת החרדית, התכנסו בהיכלי 'חברון' בעיר אלעד, להתוועדות מיוחדת של צעירי חב"ד לרגל יום ההילולא של כ"ק מרן האדמו"ר מליובאוויטש זי"ע ג' בתמוז; צפו בתיעוד (ברנז'ה)

(צילומים: ישי ירושלמי)

בכירי התקשורת החרדית, עורכים, כתבים, סופרים, מגישים ומפיקים, התכנסו אמש (שלישי) בהיכלי 'חברון' בעיר אלעד, להתוועדות מיוחדת של צעירי חב"ד לרגל יום ההילולא של כ"ק מרן האדמו"ר מליובאוויטש זי"ע ג' בתמוז.

שולחנות ערוכים ומעוצבים ועליהם מטעמים כיד המלך קיבלו את פני הבאים, שהגיעו מכל רחבי הארץ. על השולחנות הונחו שלוש תשורות מיוחדות: 'עיתונאים בחדר הרבי' - מוסף נושא מיוחד של שבועון 'כפר חב"ד' שיצא לאור במיוחד עבור ההתוועדות, הספר הפופולרי 'שיחת היום' של מערכת 'אור החסידות' וכן הספר המבוקש 'מה שלמדתי מהרבי'.

ההתוועדות החלה בנעימות מוזיקליות חסידיות מהבעל מנגן יוני שלמה ותזמורתו של ארהל'ה ליפסקר. היא נפתחה על ידי איש התקשורת הבכיר ידידיה מאיר שבחן המיוחד שלו, דיבר על מעלת ההתוועדות וההתכנסות לרגל ג' בתמוז.

ראשון הדוברים היה השליח והמרצה הרב שניאור אשכנזי. קרוב לחצי שעה ריתק הרב אשכנזי את המשתתפים, עיתונאי המגזר החרדי, והרחיב בסיפורים על מעלת תפקידם ואחריותם בעבודתם, כשהוא משלב בדבריו סיפורים מאלפים של הרבי, על היחס יוצא הדופן שהעניק לאנשי התקשורת. הרב אשכנזי סיפר למשתתפים שבשעות הקרובות הוא יעשה את דרכו לרבי והזמין את הקהל למסור לו פידיונות נפש אותם יניח אי"ה על הציון הק'.

הדובר הבא היה ראש העיר ישראל פרוש, שיחד עם קהילת חב"ד באלעד בראשות המד"א הרב שניאור זלמן ירוסלבסקי ובניווטו של יו"ר מוסדות חב"ד בעיר ר' אורן מזרחי, אירח ברוחב לב את ההתוועדות הייחודית. פרוש שיתף את קהל אנשי התקשורת בחיבור האישי שלו לרבי ולתורת החסידות וסיפר על צמתים משמעותיים בחייו בהם כתב לרבי.

לאחר הפוגה מוזיקלית נעימה, עלה לשאת דברים המשפיע החסידי הרב מנחם דב דברוסקין ממגדל העמק. בסגנונו האצילי והעמוק, הרחיב הרב דברוסקין על הדרך בה ניתן לנצל את העבודה העיתונאית לקידוש השם.

את ההתוועדות כיבדו בהשתתפותם מד"א קהילת חב"ד באלעד הרב שניאור זלמן ירוסלבסקי, יו"ר צעירי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב והעורך הראשי של 'כפר חב"ד' הרב אהרן דב הלפרין, זאת לצד אנשי תקשורת רבים ממגוון כלי התקשורת החרדיים.

ההתוועדות, שכאמור אורגנה בהצלחה רבה על ידי צעירי אגודת חב"ד, נחתמה באווירה של התרוממות הרוח ועם 'טעם של עוד'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר