"החל ממחר"

בלוני התבערה מעזה יחזרו; איך יגיב ראש הממשלה בנט?

אנשי יחידת בלוני התבערה, שמופעלים על ידי ארגוני הטרור ברצועת עזה, מודיעים אחר הצהרים על כוונתם לחזור לפעילות, החל ממחר בבוקר • דריכות מדינית וביטחונית (בארץ)

ב. ניסני | כיכר השבת |
המחבלים והבלונים המסוכנים (צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90)

'יחידת בלוני התבערה', המיומנת בהפרחת בלוני נפץ לעבר שטחי ישראל, מתכוונת לחזור מחר לפעילות מלאה - לראשונה מאז סיום מבצע 'שומר החומות' של צה"ל ברצועת עזה.

חברי היחידה, המופעלים על ידי ארגוני הטרור, מודיעים אחר הצהרים על כוונתם לחזור לפעילות, "החל ממחר בבוקר", כפי שנכתב בדיווחים פלסטיניים רשמיים.

כזכור, בעבר נהגה ישראל בהנהגת נתניהו להגיב צבאית לשיגור הבלונים המסוכנים המבעירים את שדות עוטף עזה ומסכנים את חיי התושבים, אם כי תגובות אלו היו מדודות יחסית, ולא גררו הסלמה חוזרת.

תקיפת צה"ל, בתגובה לשיגור בלוני תבערה (צילום: מתוך טוויטר)

שובה של הפעילות המטרידה מכיוון הרצועה, הצפויה לשבש לראשונה את השגרה השקטה בה התברכו תושבי העוטף בשבועות האחרונים, תהווה סוגיה ביטחונית-מדינית שתעסיק רבות את ממשלתו החדשה של נפתלי בנט, המשתרעת עד לקצה השמאלי של מרצ והרשימה האסלאמית.

נושא זה מצטרף לאיומי המחבלים להבעיר מחדש את האזור אם מחר תצא לדרכה, כמתוכנן, צעדת הדגלים שתעבור בסמוך לעיר העתיקה בירושלים.

בתוך כך, בעזה החלה ההרשמה לקייטנות הקיץ של חמאס, "חלוצי השחרור". בהודעת 'עז א-דין אל קסאם', הזרוע הצבאית של ארגון הטרור, הקייטנות יהיו בסימן "חרב ירושלים" - שמו הפלסטיני של מבצע 'שומר החומות' - וניתן לשלוח אליהם ילדים מגיל בית ספר יסודי ועד אוניברסיטה.

(צילום: מתוך טוויטר)
מטעני הנפץ המוכנים עבור הבלונים, היום (צילום: מתוך טוויטר)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר