צפו

משפחת היולדת שנפטרה: "היה מחדל רציני"

חלק מבני משפחתה של קארין ללוש, אם לילדה בת שנתיים שנפטרה היום בתחילת לידת בתה השנייה, כועסים על ההתנהלות בבית החולים סורוקה בו האסון אירע: "כמו שכונה" (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
גיסתה של היולדת (צילום: מתוך @pozailov1 בטוויטר)

בני משפחתה של קארין ללוש, בת ה-31 מבאר שבע, שנפטרה בשבוע ה-40 להיריונה במהלך לידה, זועמים על בית החולים סורוקה, בו אירע האסון, וטוענים כי הוא נגרם כתוצאה מהתנהלות הצוות במקום.

כזכור, לפנות בוקר (שלישי) קרסו מערכות גופה של היולדת, באורח פתאומי, בשלב מוקדם של הלידה, הצוות בחדר הלידה החל לבצע בה החייאה, לאחר מכן היא הובהלה לחדר ניתוח במצב קריטי ובהמשך היא חוברה למכשיר אקמו. בתום מאמצים ממושכים, של קרדיולוגים, גינקולוגים ומומחים בכירורגיית לב-חזה, נקבע מותה.

התינוקת, בתה השנייה של קארין ללוש, יולדה בניתוח חירום מוצלח, ומאז היא מאושפזת ביחידה לטיפול נמרץ פגים, כאשר מצבה הרפואי מוגדר יציב.

היולדת שנפטרה. הותירה בעל וילדה בת שנתיים (צילום משפחתי)

בני משפחתה, בהם גיסתה של היולדת, אמרו לכתב 'כאן חדשות' אסף פוזיילוב: "כולנו בשוק, פשוט לא מאמינים ולא מעכלים את זה, זה לא אדם מבוגר שעמד למות. לא היה לה שום דבר, היא הייתה בריאה לחלוטין".

"היינו בציפייה בכל רגע לראות אותה ואת התינוקת, ולחגוג. אחרי שהאסון קרה, נזכרנו במקרים דומים שהיו בבית החולים סורוקה, אבל בשלב זה אנחנו לא יכולים להאשים אף אחד, עד לתוצאות הנתיחה", הוסיפו הקרובים ההמומים.

תהילה בן דוד, אחותה של קארין, הוסיפה: "מדובר במחדל רציני. ההיריון של אחותי היה תקין לחלוטין, וכשההידרדרות החלה, בעלה התקשר ואמר לי, שההתנהלות בבית החולים 'שכונה', ששום דבר לא מתקדם ושיש לה דופק נמוך".

"הוא ביקש שאבוא, וכשהגעתי לחניה, הוא התקשר ואמר שהמצב לא טוב. כשהגעתי לחדר הלידה, הוא אמר לי שעושים החייאה לקארין. פתחתי את הדלתות, ראיתי אותה שוכבת ואז הם סילקו אותי. הוא סיפר שאחרי פעולה שהמיילדת עשתה, היא התחילה להקיא ולהשתעל. היה שם מחדל רציני. זה לא הגיוני. אין מצב שתוך שנייה הכל ככה", סיימה האחות השכולה.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר