'פוגע ומעליב'

הגיע לנתב"ג - וקיבל "ברוך הבא לפלסטין"

יוסף סטנטון, חרדי תושב לונדון, עלה עם משפחתו לישראל - ובנחיתתו בנמל התעופה קיבל הודעת SMS שמברכת אותו על הגיעו לפלסטין • "אנשים בנו את המדינה הזו מעפר" (חדשות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
אילוסטרציה, למצולמים אין קשר לכתבה (צילום: Shutterstock)

יוסף סטנטון, חרדי תושב לונדון, עלה עם משפחתו לישראל - ובנחיתתו בנמל התעופה קיבל הודעת SMS שמברכת אותו על הגיעו לפלסטין, כך הוא מספר לאתר היהודי-בריטי JC.

יוסף בן ה-24 הגיע עם הוריו ואחיו לנתב"ג ביום שישי האחרון, ואז קיבל בטלפון הנייד שלו הודעת טקסט אוטומטית מהמפעיל הסלולרי, חברת EE הבריטית. בהודעה נכתב: "ברוך הבא למדינת פלסטין. מחירי השימוש בקו הטלפון שלך הם כדלהלן".

מתברר שכל משתמשי החברה שמגיעים לישראל מקבלים הודעה שכזו. עם זאת ליוסף זה הפריע במיוחד: "באמת נפגעתי מההודעה הזו ונעלבתי, זה כמו לומר שהמדינה שלי לא קיימת - אחרי שכל אלו לפניי באו ובנו את המדינה הזאת מעפר, ואחרי כל מה שעשיתי כדי להיות כאן", אמר ל-JC.

לדבריו, "זו יכולה היתה להיות טעות כלשהי - אבל לא נראה לי, אחרי שכל העסקים בבריטניה לצערנו נכנעים ללחץ שמופעל עליהם להתנגד לישראל בכל מיני דרכים".

יוסף הוסיף והדגיש, כי הוא גם לא היה במקום שנוי במחלוקת כגון בהתיישבויות שמעבר לקו הירוק: "הייתי כל כך רחוק מהקו הירוק. לא נשלחה אלי הודעת תיקון נוספת".

יוסף סטנטון יצר קשר עם חברת EE, ונאמר לו על ידי נציג השירות: "אנו מתנצלים על כל פגיעה או אי נוחות שנגרמו, ואני יכול להבטיח לך שזה לא היה מכוון". הנציג הבטיח שתלונתו של סטנטון תטופל.

ב-JC הובאה תגובתה של ספקית התקשורת הבריטית: "אנו מצטערים על הבלבול שגרמה הודעת הטקסט. תורני רשת סלולרית, הנשלטים על ידי השותפים הבינלאומיים שלנו, יכולים לפעמים להקרין את האות שלהם לאזורים אחרים ולגרום לבעיה זו. כמו כן, הפעלת טלפון במרחב אווירי אחר יכולה לעורר הודעה כזו. הלקוח היה צריך לקבל הודעת SMS שאומרת 'ישראל', ונבדוק מדוע זה לא מה שקרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר