המשרת לשעבר של משפחת המלוכה חולק פרטים כואבים על ילדותם של הארי וויליאם

הנסיכה דיאנה, כמו כל אמא טובה, תמיד רצתה שבניה יתמכו זה בזה - כך סיפר משרתה בדימוס, פול בורל. אבל זה לא כל כך פשוט כשמדובר במשפחת המלוכה, אתם יודעים (MEN)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

פול בורל, משרתה בדימוס של הנסיכה דיאנה המנוחה, חושף מידע חדש על שנותיהם הצעירות של הנסיכים הארי וויליאם.

בורל שיתף לאחרונה סיפורים מעבודתו בארמון בקינגהאם וציין שהנסיכה דיאנה תמיד רצתה שבניה יתמכו זה בזה. "החזון שלה היה ששניהם יהיו בלתי נפרדים, יגדלו יחד ויהיו שני נסיכים, אחד יהיה מלך יום אחד אבל הנסיך יתמוך במלך", אמר. "זה מה שהיא הרגישה וחשבה. זו היתה דרכו של הארי, מעולם לא הייתה לו מפת דרכים כמו לוויליאם, כי וויליאם תמיד ידע לאן פניו מועדות. הארי הלך בעקבותיו".

זה הפך למסובך יותר כאשר משפחת המלוכה החלה לטפח את הנסיך ויליאם על מנת שיהפוך למלך בעתיד. בורל הוסיף, "הארי הבין שאחיו יהיה יום אחד המלך, כי הקשיב לאנשים שלוחשים באוזנו של ויליאם כל הזמן, 'יום אחד, אתה הולך להיות מלך. אתה צריך לשבת זקוף כי אתה הולך להיות מלך. אתה צריך לדעת איך לאכול נכון עם סכין ומזלג כי אתה הולך להיות מלך'".

הוא המשיך, "כל השיעורים האלה ניתנו לוויליאם בחדר הילדים כשהארי צופה בו. אז איך אתם חושבים שהארי הרגיש כילד?".

בורל הסכים שהנסיך הארי תמיד "חי בצילו של אחיו". עם זאת, הוא לא חש בשום טינה באותו זמן. "חשבתי שהארי אימץ את העובדה שהוא תמיד יהיה מספר שתיים ויהיה שם כדי לתמוך באחיו".

מחזיקים אצבעות שאכן הנסיכים יישבו את המחלוקות ביניהם. בכל אופן, יום המשפחה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר