גזירות תשפ"א

ממשלה של שנאה; בנט - תפסיק לשקר! // ישי כהן

אם היו לנו ספקות, היום אפשר להכריז בקול ברור: ממשלת לפיד-בנט היא לא ממשלת 'שינוי' ו'רפוי' אלא ממשלת שנאה; בנט, לפחות כעת תפסיק לשקר אותנו; צפו בווידאו (מאמרים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונה: פלאש 90. ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ)

אם היו לנו ספקות, היום אפשר להכריז בקול ברור: ממשלת לפיד-בנט היא לא ממשלת 'שינוי' ו'רפוי' אלא ממשלת שנאה.

שר האוצר אביגדור ליברמן, ראש הממשלה הכלכלי, בחר שההחלטה הראשונה שלו במשרד האוצר תהיה גזירה כלכלית קשה נגד לומדי התורה הקדושה בארץ ישראל. מעתה 18.000 משפחות חרדיות לא יקבלו מימון למעונות יום. החלטה מכוונת ומלאת שנאה.

מדיבורים עבר איווט למעשים וזו רק ההתחלה. שנים הסבירו לנו שליברמן רק מדבר, כעת הוא גם מבצע ואכן אנחנו, הציבור החרדי, מודאגים ובצדק.

אבל אין לי טענות על איווט ליברמן. הוא לא הסתיר את הרצון שלו לשלוח את היהודים החרדים במריצות למזבלה. זה האיש.

הטענות שלי הן על ראש הממשלה נפתלי בנט ושרת הפנים איילת שקד. השניים האלו חוזרים וטוענים כי הם אלו, כן כן, הם אלו שידאגו לציבור החרדי בממשלה.

בנט בחר לפנות בנאומו הראשון כראש הממשלה אלינו, הציבור החרדי, בנט הצהיר כי הוא זה שייצג אותנו, הוא זה שידאג לנו, לתקציבים ובטח בנושאי דת ומדינה. הרי יש לו זכות וטו.

אין לי ציפיות מבנט. הרי הוא הפר ברגל גסה כל הבטחת בחירות שלו. בשביל כסא ראש הממשלה הוא מוכן למכור את כל הערכים, אם בכלל יש לו כאלו.

אבל לפחות כעת תפסיק עם השקרים. תפסיק לשקר אותנו. די. אנחנו לא מטומטמים. גם אם יש לנו ביקורת על הנציגים החרדים, אנחנו יודעים שהם הם הנציגים שלנו. לא אתה, שתחת כהונתך החלו גזירות תשפ"א, גזירות נגד לומדי התורה הקדושה.

אנחנו חזקים. נכון, יהיה קשה לנו. אבל נעבור את זה. נזכור ולא נשכח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר