היסטוריה בשחקים

המטוס הרקטי של המיליארד הבריטי ריצ'רד ברנסון נחת בחלל

היסטוריה: כשעה לאחר ההמראה מניו מקסיקו של המטוס הרקטי בבעלות המיליארדר ריצ'ארד ברנסון שהיה עליו יחד עם 5 בני אדם • המטוס שוחרר בגובה של כ-15 ק"מ (חדשות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
המטוס הרקטי ממריא (צילום: רשתות חברתיות)

הבעלים של חברת וירג'ין גלקטיק, ריצ'רד ברנסון וחמישה בני אדם נוספים מהחברה שלו, הגיעו בשעה האחרונה (ראשון) לחלל, לאחר שהמריאו משדה התעופה בניו מקסיקו שבארצות הברית.

המיליארדר הבריטי, עשה היסטוריה בחלל, כאשר נחת בשלום, לאחר שהגיע לקצה האטמוספרה. ברנסון אף הקדים את המיליארדר האמריקני והבעלים של 'אמזון', ג'ף בזוס, שאמור לצאת למסע בחלל בעוד תשעה ימים, ברנסון, כונה אסטרונאוט 001.

רגעי ההמראה (virgingalactic)

ברנסון, צפוי לחגוג יום הולדתו 71, בדיוק בעוד שבוע. בריאיונות שהעניק לכלי התקשורת טרם המראתו הוא סיפר על התרגשותו מהגשמת החלום שלו ואמר: "אני לא חושש כלל. זה החלום שלי כל חיי, אני שומר על כושר ונהנה מהחיים", אמר.

הטיסה לחלל יצאה כאמור משדה התעופה בניו מקסיקו, לעיניי אלפי מעריצים, מי ששלט במטוס, הם שני טייסים ששלטו במטוס הרקטי, מרגע שהוא שוחרר מהמטוס שלקח אותו לגובה של כ-50 אלף רגל ועד הנחיתה.

לאחר שהמטוס הרקטי שוחרר, הוא הגיע לגובה של כ-88 ק"מ. נוסעי הטיסה, שחררו את חגורות הבטיחות על מנת לרחף ולהביט למטה דרך החלונות הרבים לעבר כדור הארץ. לאחר שהיו מספר דקות בתנאים של חוסר כבידה, הם חזרו לכסאות שלהם.

בטיסה משתתפים כאמור עוד חמישה אנשים מלבד המיליארדר, ביניהם; בת' מוזס, לשעבר מהנדסת בנאס"א, קולין בנט וסירסה בנדלה, שני עובדים בחברה של ברנסון ושני הטייסים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר