התעמת עם הורים

אחרי גזענות קשה: נציג ש"ס בראשון הודח

"אני שמתי אותך בתפקיד", הטיח המשנה החרדי ויו"ר סיעת ש"ס בראשון לציון, בפני ראש העיר במהלך ישיבה סוערת עם הורים כשהוא מבזה אותם "בעל תשובה תימני אהבל" (בארץ)

הרב כהן באולפני 'כיכר' (צילום: כיכר השבת)

הרב אריה כהן, יו"ר תנועת ש"ס בראשון לציון חבר המועצה בעיר, הודח היום (שלישי) בצעד דרמטי מהקואליציה, בידי ראש העיר רז קינסטליך. "הנני להודיעך על ביטול האצלת הסמכויות שניתנו לך, בתור "משנה לראש העירייה" ומחזיק תיק "מורשת יהודית" ובכל נושא אחר", כתב ראש העיר לחבר המועצה החרדי.

קינסטליך הוסיף: "עליך לפנות את משרדך לאלתר, כמו כן, על מזכירתך לפנות עוד היום אל מנהל משאבי אנוש בעירייה, על מנת לקבל שיבוץ מחדש. מאחל לך בהצלחה בהמשך הדרך".

ההדחה מגיעה לאחר פיצוץ שהתקיים אמש בישיבת הורים חרדים עם נציגים בעירייה, במהלכה התעמתו ההורים עם חבר המועצה החרדי מטעם ש"ס, שנכנס לישיבה במפתיע, ודרשו לפתוח גן ילדים מתחרה, לאחר שלטענתם בגן הקיים ישנו מורה אלים. במהלך העימות נשמע כהן תוקף את ההורים בצורה מפתיעה ולא מכובדת כשהוא מכנה את אחד מהם "בעל תשובה תימני אהבל".

במהלך העימות התפרץ כהן על קינסטליך ואמר לו "אני שמתי אותך בתפקיד ראש העיר", כשהוא מתכוון לתמיכת ש"ס בו במרוצו לראשות העיר ונצחונו בפער קטן. היום, כאמור, כהן הודח.

קינסטליך וסגנו הרב אריה כהן קוראים תהלים לזכר הנופלים ביוזמת 'כיכר'

כהן הגיב להדחה: "אני מקבל את מכתבך באהבה ובשמחה רבה... מהעובדה שלא קיימת סעיף אחד מההסכם הקואליציוני שאתה חתום עליו, ברור לך ולסובבים אותך שזה היה קורה במוקדם או במאוחר, וטוב ויפה שעה אחת קודם. אבקש לסדר לי מקום ישיבה במשרדי האופוזיציה שאוכל להעביר את משרדי בצורה מסודרת. נשתמע בקרוב מאוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר