תיק פאינה קירשנבאום

הליכוד: "ליברמן - המושחת בתולדות הפוליטיקה"

הליכוד במתקפה בשל גזר הדין החמור שקיבלה מזכ"לית ישראל ביתנו, פאינה קירשנבאום: "ליברמן מאותרג"; מקלב: "היא משלמת היום על מעשי השחיתות של ליברמן" (חדשות)

רפאל כהן | כיכר השבת |
ליברמן (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בית המשפט המחוזי בתל אביב הטיל הבוקר (ראשון) עונש כבד על חברת הכנסת לשעבר פאינה קירשנבאום, מזכ"לית מפלגת "ישראל ביתנו" לשעבר - עשר שנות מאסר בפועל וכמעט מיליון שקלים קנס על העבירות שביצעה.

בפרשה, שכונתה "פרשת השחיתות בישראל ביתנו", לא נחקר יו"ר המפלגה, שר האוצר הנוכחי אביגדור ליברמן, על אף שרבים מניחים כי ידע והיה מעורב בעסקאות המושחתות.

מפלגת הליכוד פרסמה הודעה חריפה לאחר מתן גזר הדין: "באופן מדהים ליברמן אפילו לא זומן לחקירה בעקבות העדות בפרשה. האיש המושחת ביותר בתולדות הפוליטיקה הישראלית מאותרג לחלוטין וביתר שאת מאז שהחליט לעבור לשמאל. בתו של ליברמן קיבלה מיליוני דולרים בגיל 21 ואף אחד עדיין לא יודע על מה ולמה. זה האיש שבידו קופת המדינה - וכמובן התקשורת שותקת".

ח"כ עמיחי שיקלי, היחיד ממפלגת ימינה שלא תמך בהקמת ממשלת בנט-לפיד, מסר: "פרשת השחיתות מהחמורות בתולדות המדינה חתומה על שמה של מפלגת ישראל ביתנו שהמזכ"לית שלה פאינה קירשנבאום קיבלה הבוקר עשר שנות מאסר בפועל. איזו בושה".

ח"כ אורי מקלב מיהדות התורה תקף את שר האוצר: "במשך שנים רבות ישראל ביתנו לוקחת את הכסף הציבורי של כל עם ישראל לצורכיהם הפרטיים. שם כולם עושי דברו של ליברמן ופועלים בשליחותו. הם לא רק לקחו אלא השחיתו את המערכת. מה שמעניין את ליברמן זו גזילת פת לחמם של הילדים החרדים. לצערנו קירשנבאום משלמת היום על מעשי השחיתות של ליברמן".

ממפלגת ישראל ביתנו נמסר בתגובה: "אנו מצטערים על העונש הכבד שהוטל על פאינה קירשנבאום. אנו סבורים שמדובר בהחלטה מחמירה ומקווים שבית המשפט העליון יתחשב בעובדה שגב' קירשנבאום עברה הליך משפטי ארוך ומתיש של למעלה משבע שנים ויבחר לקצר את העונש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר