המצלמות תיעדו

צפו: כך הושחתו התמונות של הרוגי מירון

לאחר שבשעות הבוקר המוקדמות קיצונים השחיתו שלטים לזכר הרוגי מירון שנתלו במקום האסון בו קיפחו את חייהם 45 בני אדם, מתפרסם תיעוד ממצלמות האבטחה במקום (חרדים)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
השלטים (צילום: David Cohen/Flash90)

אחרי שבשעות הבוקר המוקדמות השחיתו את תמונותיהם של 45 הרוגי אסון מירון שנתלו במקום האסון, מתפרסם תיעוד ממצלמות האבטחה מהשחתה.

בתיעוד נראים מספר אנשים הלבושים כחרדים נגשים אל השלטים שנתלו לזכר הקדושים ב-'שביל רבי דב', שם קרה האסון הנורא. האלמונים משחיתים ומורידים את השלטים בגסות כשהם דורכים עליהם ומבזים אותם.

על פי עדות של אחד המתפללים ששהה הלילה במירון, ואף ביקר במקום האסון, עשרות אנשים שהגיעו הלילה לתפילה בציון רשב"י עוד הספיקו לעבור בשביל המדובר ולהתבונן בזהותם של ההרוגים, כפי שקורה בדרך כלל מידי יום מאז האסון הכבד.

לדבריו, באיזור השעה 3 לפנות בוקר, אנשים ששהו במקום, עוד הספיקו להתבונן בתמונות, אך בשעות שלאחר מכן, האלמונים קרעו את התמונות, ובכך גרמו לזעזוע גדול בקרב המתפללים שגילו את הנעשה בשעות הבוקר.

נציגי פורום משפחות הקורבנות באסון מירון הגישו תלונה במשטרה בעקבות השחתת לוח הזיכרון.

בהודעת המשפחות נמסר כי: "הלילה נחצה קו אדום, ונדליזם מכוער שמעורר זעזוע ושאט נפש בליבו של כל יהודי באשר הוא", מסרו בפורום המשפחות, "מצופה ממשטרת ישראל לפעול במיידי למען מציאת האחראים לוונדליזם המכוער הזה, ולמצות עמם את הדין".

מדוברות המשטרה נמסר: "במשטרת ישראל התקבל דיווח על השחתת לוח לזכר הרוגי אסון מירון באתר קבר הרשב״י. עם קבלת הדיווח, החלו שוטרי משטרת ישראל בפעולות לזיהוי ואיתור החשודים. בשלב זה החקירה בעיצומה ובמשטרה מבוצעות פעולות להביאם לחקירה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר