אין לכם זכות

עזבו את חגי תשרי והטיסות לאומן // ישי כהן

ממשלה החוששת להטיל הגבלות בחופש הגדול לא יכולה להכריז על הגבלות בחגי תשרי • עשרות אלפים עוברים מידי יום בנתב"ג. מאות חולים נוחתים בשדה התעופה והממשלה עסוקה באומן (דעה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: לייבלה ואן פראך)

ממשלה החוששת להטיל הגבלות בחופש הגדול לא יכולה להכריז על הגבלות בחגי תשרי. בימים האחרונים אנו עדים לדיווחים על 'מתווה בתי הכנסת' לחגי תשרי, ואפילו אפשרות של הטלת סגר כללי בחגים.

צריך לומר את האמת: לציבור החרדי אין טיפת אמון בממשלה בראשות בנט, לפיד וליברמן. ממשלה הצופה מהצד על ההדבקה ההמונית בחסות החופש הגדול ומסרבת להטיל הגבלות כדי שלא להפריע חס ושלום לנופשים, לא יכולה לבוא ולהטיל הגבלות בימי חגי תשרי.

רוב ככל בתי הכנסת בשבועות האחרונים פועלים כבשגרה. ללא ריחוק וללא מסכות. לא שמענו על הדבקה המונית במגזר החרדי. להיפך. כך שלמשרד הבריאות יהיה קשה בכלל לשכנע שבתי הכנסת הן מקור הדבקה. את העובדות לא ניתן לשנות.

אתם שם בממשלה ובקבינט הקורונה, זיכרו: פולחן חופש הדת הינו בעל ערך רב יותר מהצורך לטייל בחופש הגדול.

ועכשיו לנתב"ג: עשרות אלפים עוברים מידי יום בנתב"ג. מאות חולים נוחתים בשדה התעופה. שר הבריאות הדגיש כי לא מתקיימים דיונים על האפשרות לעצור את הטיסות. אחרי הכל מדובר בחופש הגדול.

מה כן מדאיג את שרי הממשלה? הטיסות לאומן. שר האוצר ליברמן אמר שצריך לתת את הדעת על הנושא, שר הבריאות הסכים איתו.

לא צריך להיות מומחה להגיע למסקנה שהממשלה בראשות נפתלי בנט נכשלה בניהול משבר נתב"ג. לא נקטה בצעדים הנכונים. ובינתיים הקורונה מתפרצת מחדש בחסות הייבוא מחו"ל.

אסור שליברמן יהיה מעורב בדיונים הללו. כל החלטה שליברמן יהיה מעורב בה - גם אם תהיה מקצועית - תקבל ריח וטעם של שנאת חרדים.

ולעצם העיסוק הממשלתי באומן. אם כלל הטיסות היו נעצרות היום, היה אפשר להאמין שהדיונים על אומן עניינים. אבל כשמאפשרים לכל המטיילים להכניס את הקורונה לישראל בשם הצורך לטייל בחופש, אין סיבה אחת שנאמין לממשלה הזו שהיא דואגת לבריאות הציבור.

אגב, לאן נעלמו העיתונאים שפתחו חפ"ק בנתב"ג כדי לתעד ולדווח כמה חרדים היו על הטיסות. כמה החרדים מסכנים את המדינה כולה בכך שהם נוחתים עם הנגיף. לפתע כולם נעלמו. כשרוב ככל הנוחתים הם לא חרדים, זה כבר לא מעניין. לא חרדים, לא מעניין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר