הירי מלבנון

הרמטכ"ל מבהיר: "נגיב - באופן גלוי או חשאי"

רא"ל אביב כוכבי התייחס לירי מלבנון שהגיע במפתיע במהלך הלילה, ואמר: "לא מתכוונים לאפשר ירי מהסוג שהיה לפנות בוקר לעבר ישובי הצפון - נגיב על כל הפרת ריבונות" (ביטחוני)

ב. ניסני | כיכר השבת |
הרמטכ"ל אביב כוכבי, היום (צילום: דובר צה"ל)

"אנחנו נגיב ונתקוף, באופן גלוי או חשאי על כל הפרת ריבונות מלבנון", כך מאיים הערב (שלישי) הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי בעקבות הירי מלבנון.

סמוך לשעה 04:00 לפנות בוקר הושמעו התרעות ביישובי הצפון, במה שהתברר במהירות כירי רקטות מלבנון אל עבר ישראל. לפי צה"ל, בשיגור נורו שתי רקטות - האחת יורטה ע"י מערכת כיפת ברזל, והאחרת נפלה בים.

עבור צה"ל ההתנהלות מול לבנון מחולקת למדינה ולחיזבאללה, על אף שבהצהרות מפקדי פיקוד הצפון בשנים האחרונות נקשרו שני הדברים באותה החבילה - ולבנון הורתעה: במלחמת לבנון השלישית, תשובו עשרות שנים לאחור.

הערב, לאחר ההודעות התקיפות שפרסמו ראש הממשלה נפתלי בנט ושר הביטחון בני גנץ, פרסם דובר צה"ל את דברי הרמטכ"ל, רב אלוף אביב כוכבי, בפיקוד הצפון היום.

"מדינת לבנון נמצאת בתהליך של קריסה", אמר כוכבי, "לחיזבאללה יש חלק משמעותי בקריסה הזו. עם זאת, אנחנו לא מתכוונים לאפשר ירי מהסוג שהיה לפנות בוקר לעבר ישובי הצפון. אנחנו נגיב ונתקוף, באופן גלוי או חשאי על כל הפרת ריבונות מלבנון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר