משפחת 'שלוה'

התחלתי לבכות ברגע שהבנתי שאני חלק מהמשפחה הזו

הרבנית ענבר לזימי בראיון מרגש • הרגע שבו הודיעו לה שלאחד מהתאומים יש תסמונת דאון • הקושי הגדול של הבעל • התגובה המרגשת של האבא • מאיפה הכוחות ולמה דווקא אושר מביא אושר (שלוה)

משה מנס | כיכר השבת |
"אני בוכה בהתרגשות כל יום כשאני מגיעה לשם" (צילום: כיכר השבת)

איך מתמודדים עם הבשורה של ילד מיוחד? כמה חשובה התמיכה של המשפחה? איך פרוייקט 'אני ואימי' מציל את כל המשפחה? למה לשלוח ילדים רגילים למסגרת משלבת? ומה המקום בו בו היא בוכה בהתרגשות כל יום?

בראיון מרתק ומרגש משתפת הרבנית ענבר לזימי את סיפור התאומים שלה - רעיה ואושר. רעיה ילדה רגילה ואושר ילד מיוחד עם תסמונת דאון, אשר לומדים יחד בגני שלוה.

אנו כאן בכיכר השבת בפרויקט מיוחד של שבוע למען שלוה. מעלים את המודעות לילדים המיוחדים האלו, להתמודדות של המשפחה וליחס הנכון לנפשות גבוהות אלו - יחד עם עזרה כלכלית למוסד שלוה - המקום הגדול והמתקדם בעולם - לילדים מיוחדים אלו, אשר הוקם בעקבות סיפורו האישי של הרב קלמן סמואלס.

בואו לפתוח את הלב - כנסו >>

ניתן לתרום גם באמצעות 'ביט' / bit >>

אנו קוראים לכם לעזור בפרוייקט 'אני ואימי' אשר מחזיר את השלוה לבית ומהוה עוד נדבך במסגרת מפעלות שלוה הכוללות מוסדות מקצועים, חדשנים, פורצי דרך בתחומי הטיפול. יחד עם פעילות להעלאת מודעות לאנשים עם מוגבלויות, קידום ועשיה בנוגע קבלת השונה כאנשים שווים תוך מתן הזדמנות שווה לכולם.

----

בחודשים האחרונים נחשפנו בהנהלת 'כיכר השבת' לפעילות ארגון 'שלוה' כל זה על ידי תוכניות אולפן מרתקות ומרגשות שנגעו בנו במקומות הכי רגישים. הם גרמו לנו להבין את חשיבות התרומה לאנשים עם מוגבלויות, ובעיקר לבני משפחותיהם האמיצים והגיבורים שלא בחרו בגורל שלהם וכמה אנו כחברה נושאים בעול האחריות למתן כתף עבורם.

בימים הקרובים יעלו באתר כיכר השבת סדרת תכניות אולפן שיגלו טפח מהפעילות של הארגון המדהים הזה.

אתם מצידכם נקראים לתת כתף ותקווה להמשך הפעילות המבורכת של 'שלוה':

הן למען אלפי ילדים עם מוגבלויות הזקוקים לכם על מנת לקבל את הטיפולים הנחוצים שמקבלים רק בשלוה.

והן למען המשפחות שלהם שזקוקים לכם על מנת לנשום אוויר ולתפקד בזכות המסגרות של שלוה.

שלא כדרכנו, בחרנו בכיכר להתמסר למען שלוה הזקוקה בתקופה זו לעזרת הציבור ויוצאת בקמפיין הזה באופן חריג אל הציבור לבקשת שותפות ונשיאה בעול.

כי לכל משפחה מגיעה 'שלוה'!

בואו לפתוח את הלב - כנסו >>

ניתן לתרום גם באמצעות 'ביט' / bit >>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר