עולה להתקפה

יו"ר סיעת ש"ס: "בנט וכהנא עוד ימנו את קריב לדיין"

רפורמת הכשרות; המתקפה החריפה נגד מתן כהנא ונפתלי בנט; גזירות ליברמן; החשש מהרפורמים והחיים החדשים באופוזיציה • ח"כ מיכאל מלכיאלי בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה)

יו"ר סיעת ש"ס בכנסת, ח"כ מיכאל מלכיאלי, התארח לריאיון סוער באולפן 'כיכר השבת' ותקף את ראש הממשלה נפתלי בנט והשר לשירותי דת מתן כהנא, בשל רפורמת הכשרות עליה הכריז כהנא במהלך השבוע. צפו בריאיון המלא.

קטע מהריאיון

לדבריו: "הרפורמה של השר כהנא, של בנט והממשלה, היא חוליה אחת בשרשרת של רפורמות, כולל הרעבת הילדים, יש כאן קואליציה שכל מה שהיא עושה זו מחיקת זהותה היהודית של מדינת ישראל".

ח"כ מיכאל מלכיאלי בריאיון לישי כהן

ח"כ מלכיאלי הוסיף: "אומרים לא עוד 'מונופול' של הרבנות. צריך להבין, מחר גלעד קריב יבוא ויפתח בד"צ ויכתוב שזה כשר בהשגחת הרב גלעד קריב, אדם מהרחוב שלא מבין יחשוב שזה כשר".

לדבריו: "יש כאן מסע שיטתי למחוק את זהותה היהודית של המדינה היהודית, מתכן כהנא בשליחות בנט שרוצה למחוק את הזהות היהודית, לא ממעניין אותם שום דבר של דת. יש כאן קואליציה אחת של האכלת חתולים והרעבת ילדים".

"אתה יודע מי החברים שלהם, גלעד קריב וצהר", הוסיף יו"ר סיעת ש"ס והזהיר: "לא ירחק היום וגלעד קריב יכול להיות פה דיין, ימנו אותו לדיין בבית הדין הגודל, ומה נעשה? ואז אנחנו מגיעים לאבדון במושג של מי הוא יהודי במדינת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר