המאבק בקורונה

ממחר יחלו לחסן חיסון שלישי; כך ראש האופוזיציה נתניהו הגיב

על פי הודעת קופות החולים, החל ממחר יתאפשר לקבל חיסון שלישי נגד קורונה, כפי הוראת משרד הבריאות. ראש האופוזיציה בנימין נתניהו מיהר לפרסם סרטון • צפו (קורונה)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
נתניהו, היום (צילום: דוברות הליכוד)

קופות החולים 'כללית' ו'מאוחדת' הודיעו כי החל ממחר (שישי) יחלו לחסן מבוגרים בחיסון השלישי כנגד נגיף הקורונה, כפי הוראת הממשלה. קופת החולים 'מכבי' תחל לחזן את חבריה החל מיום ראשון הקרוב.

לפי דיווח של מירב כהן, ‏שעה קלה לאחר פתיחת זימון התורים לחיסון השלישי, מאות פניות לקביעת תורים כבר התקבלו בקופות החולים.

כזכור, מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' נחמן אש הודיע היום (חמישי), למנהלי קופות החולים בפגישה עימם, כי בני 60 ומעלה יוכלו לקבל מנת חיסון שלישית כנגד נגיף הקורונה. החיסון השלישי יינתן רק במידה וחלפו חמישה חודשים מאז קיבל המחוסן את המנה השנייה.

כזכור, מוקדם יותר במשרד הבריאות עדכנו כי "רוב מוחלט של חברי הצוות המליץ לחסן בחיסון שלישי נגד נגיף קורונה את אוכלוסיית המבוגרים. הדעות נחלקו ביחס לגיל המחוסנים (הדעות נעו בין 60-70)".

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו פרסם הערב (חמישי* סרטון, ובו הצהיר כי עומד להתחסן בפעם השלישית וקרא לכולם לעשות זאת: "הממשלה בזבזה זמן יקר בהבאת החיסון השלישי", אמר נתניהו. כבר 6 שבועות אני קורא להם להביא לישראל את החיסונים שכבר הזמנו. במשך שבועות ארוכים הם לא עשו כלום. זה מחדל שעלה בחיי אדם! עכשיו צריך לעשות דבר אחד - ללכת להתחסן מיד, וכך גם אני אעשה בהקדם".

יצוין, כי מנתונים שפורסמו אתמול עולה כי אצל כ-2,000 ישראלים שכבר קיבלו בשבועיים האחרונים את החיסון השלישי נגד קורונה, לא התגלו תופעות חריגות או מיוחדות ביחס לחיסונים הראשונים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר