היועמ"ש הבא?

הוועדה לסער: מנה את יועצו של מנדלבליט

הוועדה לאיתור היועץ המשפטי לממשלה המליצה לשר המשפטים גדעון סער למנות את עו"ד גיא לימון לתפקיד היועמ"ש, במקומו של מנדלבליט, עימו עבד ד"ר לימון (משפט)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: תומר נאומברג, פלאש 90)

היום אחר הצהריים (שני) הודיעה הוועדה לאיתור מועמדים לתפקיד היועץ המשפטי לממשלה כי היא ממליצה לשר המשפטים גדעון סער למנות את ד"ר גיא לימון, יועצו של היועמ"ש הנוכחי - אביחי מנדלבליט.

בהודעת הוועדה נכתב כי לימון "משמש החל משנת 2016 בתפקיד עוזר בכיר ליועץ המשפטי לממשלה, ואחראי על תחום המשפט החוקתי והמינהלי בלשכת היועץ המשפטי לממשלה. ד"ר לימון שירת בפרקליטות הצבאית במגוון תפקידים, וכן שימש כיועץ המשפטי למשלחת ישראל לאו"ם ויועץ בכיר למזכיר הממשלה".

בראש ועדת האיתור עמד היועץ המשפטי לממשלה היוצא, ד"ר אביחי מנדלבליט, וחברי הוועדה היו: נציב שירות המדינה, פרופ' דניאל הרשקוביץ; מנכ"ל משרד המשפטים, עו"ד ערן דוידי; נציגת האקדמיה, פרופ' רות קנאי; ונציגת הציבור, עו"ד גלי מיארה.

אלון שוורצר, ראש אגף מדיניות בתנועת אם תרצו, מסר בתגובה למינויו של גיל לימון לתפקיד המשנה ליועמ''ש: ''מנדלבליט כבר לא טורח להעמיד פנים. הוא הפך את מערך הייעוץ המשפטי למערך הייעוץ של מנדלבליט. מינוי עוזרו האישי לתפקיד המשנה ליועמ"ש הוא עוד מסמר בארון הדמוקרטיה. אנו קוראים לראש הממשלה לפטר את היועץ המשפטי שכן כל יום של מנדלבליט בתפקיד הוא נזק שיקח שנים לתקן''.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר