תוצאות ההסתה

"אנחנו לא רוצים חרדים" צפו: כך קילל חרדים תושב הצפון

חרדים שבאו לבחון נכס שמוצע למכירה במושב בוסתן הגליל, התקבלו בצרחות, קללות ואיומים. "קח אותם אליך הביתה את הזבלים האלה, סעו מפה" חרדים בדרכם לטייל במושב כמחאה (חדשות)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
(צילום: צילום מסך (מתוך עמוד הטוויטר של ינון מגל))

בסרטון שפרסם היום ינון מגל בחשבון הטוויטר שלו, נראה אדם מגדף ומקלל חרדים שהגיעו לראות נכס למכירה במושב 'בוסתן הגליל' הסמוך לעכו.

בסרטון נשמע האיש צועק אל עבר המתווך והחרדים במקום "קדימה תכף אני אוכל אותך, סע גם אתה מפה" כשהמתווך שואל מדוע הוא כועס השיב: "אנחנו לא רוצים חרדים אתה משקר אותי שאתה בא לטייל פה. תראה, יש לך דקה אחת לצאת ונהיה חברים" המתווך ניסה להרגיע את התושב המקלל, אך התושב המשיך וצעק כי הוא "מאוד כועס, לא רוצה לראות אותם פה, קח אותם אליך הביתה את הזבלים האלה" אמר והמשיך לקלל.

בהמשך נראה צועק "אתה אל תדבר, זבל שכמוך, הם החזיקו נשק? הם שמרו עלינו מהערבים? מה הם? רק זבל! רק כסף לתת להם! תסתלקו מפה!" מייד לאחר מכן פנה אל החרדים שישבו בצד וקילל אותם. בשלב זה איים גם על המצלם ואמר "תכף אני אקח לך את הפלאפון יא אידיוט"

לתושבת המקום שעברה באיזור עם רכב וניסתה למחות ענה: "תסעי מפה!" לאחר מכן הוא פונה אל המצלם וניגש אליו באיום תוך שהוא מורה " סע מפה" כשהוא צועק "מה אתה רוצה? תגיד, לי מה אתה רוצה?!".

קבוצות חרדיות גדולות מתארגנות לבוא עם אוטובוסים למושב, שם יטיילו כמחאה על התנהגותו של האיש ודבריו החריפים.

הסרטון גרר תגובות רבות ברשת כשהרוחות סערו, ח"כ בצלאל סמוטריץ' כתב "האיש המגעיל הזה צריך להתבייש לצאת מהבית. האמת היא שהוא שהוא צריך ללכת לכלא על אלימות וגזענות אנטישמית, אבל בגלל שאין סיכוי שהמשטרה ומערכת המשפט הרקובים שלנו יטפלו בו תפיצו את את הסרטון ותעשו לו שיימינג בכל מקום אפשרי כדי שיתבייש להוציא את האף מהבית בשנים הקרובות". תקף.

'כיכר השבת' ניסה להשיג את תגובתו של האיש ללא הצלחה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר