200 דולר

השלוחים הצטלמו - ונקנסו על הפרת הנחיות

כמאתיים שליחי חב"ד שהתאספו בקזחסטן נעמדו לתמונה קבוצתית, אך נענשו על ידי הרשויות בגין אי שמירת הגבלות הקורונה, שאוסרות על התקהלות • הקנס: כ-200 דולר (עולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
כינוס השלוחים, ארכיון (צילום: Shutterstock)

כמאתיים שליחי חב"ד שהתאספו בקזחסטן נעמדו לתמונה קבוצתית, אך נענשו על ידי הרשויות בגין אי שמירת הגבלות הקורונה, שאוסרות על התקהלות.

התמונה צולמה בעיר אלמטי (המוכרת גם כ'אלמא אטא', י"נ), כחלק מהתכנסות של חסידי חב"ד הפועלים במדינה בראשות הרב ישעיה אלעזר כהן, השליח הראשי לקזחסטן ורבה הראשי, עם קהילת חב"ד ממוסקבה בראשות הרב ברל לאזאר, השליח הראשי לרוסיה ורבה הראשי.

כמיטב המסורת, רצו השלוחים להפיק תמונה קבוצתית של המשתתפים, כפי שמוכר מתמונות האלפים שהתפרסמו בשנים האחרונות מכינוסי השלוחים בקראון הייטס - במיוחד לאחר כשנה וחצי ללא כינוסים משמעותיים.

ניגוני התעוררות בקבר המקובל בקזחסטן - צפו

אלא שהצילום הסתיים בעונש: משטרת קזחסטן ראתה בהתאספות הפרה של חוקי הקורונה שקבעה המדינה, שדורשים שמירת מרחק ואוסרים על התקהלות, בצל וריאנט הדלתא של נגיף הקורונה שמשתולל בחודשים אלו ברחבי העולם.

לפי דיווח באתר החדשות המקומי Kazinform, הרשויות החליטו לקנוס את מפרי החוק בסכום השווה לכמאתיים דולרים. מאחר ובהפרה השתתפו כאמור כמאתיים איש, הוחלט לשגר את הדו"ח לבית הכנסת המרכזי של אלמטי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר