מסיימים שנה עם משרה חדשה:

יריד ההכשרות החמישי של מרכז כיוון יוצא לדרך

יריד התעסוקה המבוקש של 'מרכז כיוון' בירושלים, חוזר ובגדול. מגוון האפשרויות העומד לרשותם של מחפשי מקצוע הוא עצום. אינספור מכללות, חברות וגופים מציעים הכשרות שונות ומבטיחים מקצוע ופרנסה (לימודים)

(צילום: יח"צ)

לעומדים בצומת בחירת מקצוע מכלול האפשרויות הזה עלול להוות אתגר לא פשוט: איך בוחרים את המקצוע הנכון? איך מתאימים אותו ליכולות ולנתונים האישיים? מהי הדרך הנכונה ביותר אל היעד ואיזו הכשרה תגשים את המטרות?

על הצורך הזה בדיוק עונה יריד ההכשרות של מרכז כיוון שיהיה יריד התעסוקה הפיזי הראשון שמתקיים לאחר הקורונה. זוהי הפעם החמישית בה הוא יוצא לדרך ומנגיש את כל המידע על ההכשרות השונות בכל התחומים. ביריד, המתקיים ביום שלישי, ט' באלול לנשים, וביום רביעי י' באלול לגברים, מתארחות מיטב המכללות ומציעות את הכשרותיהן למשתתפי הכנס. בדוכני המכללות מקבלים המשתתפים תמונה ברורה על האפשרויות השונות, תוכניות הלימוד, תנאים ומימון, ומקבלים תשובה לכל שאלה.

גם אתם תוכלו להיות שם - כנסו>>

"ההכשרות המוצעות ביריד שייכות כולן למקצועות חמים בשוק העבודה" אומר יוסי שרבני, מנהל קשרי חוץ במרכז כיוון. "אנו שמים דגש על רלוונטיות כשהמטרה היא לסייע למשתתפים לעשות דרך נכונה למקצוע אפקטיבי, כזה שאכן יכול לתת להם משרה טובה ומפרנסת".

"ההכשרות המוצעות ביריד שייכות כולן למקצועות חמים בשוק העבודה"

במקביל, ועל מנת להפוך את המידע הרב לרלוונטי ומעשי, מציע מרכז כיוון טעימות נבחרות משירותיו: החל מאבחונים מקוצרים המעניקים כיוון בסיסי ומיקוד חיוני, דרך ייעוץ מקצועי לניתוח תוצאות האבחון, ועד לסדנאות מרתקות ופרקטיות על בחירת מקצוע.

לצד המידע הרב שיינתן יוכלו באי הכנס להשתתף בהרצאות אטרקטיביות בנושאי לימודים ועבודה, ולהעשיר את ארגז הכלים בדרכם לבחירה הנכונה שלהם.

"לאחר ההצלחה של הירידים הקודמים אנחנו רואים בוודאות את התועלת הרבה בהנגשת המידע החשוב הזה", מוסיף שרבני. "תהליך בחירת מקצוע הוא תהליך מבלבל ומתיש, ופונים רבים חוזרים ואומרים: כל מה שחיפשנו זה מי שיעשה לנו סדר בדברים. וזו באמת המטרה- לכוון ולעשות את הדרך ברורה וקלה יותר. אני מזמין את כל מי שעומד בצומת הדרכים הזו לבוא, לפתוח את העיניים ולצאת לדרך".

גם אתם תוכלו להיות שם - כנסו>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר